جلسه هم اندیشی پایان سال با مجریان و تسهیلگران بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان مازندران

نشست صمیمانه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان با مجریان و تسهلیگران طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در تاریخ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ در سالن جلسات ستاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران این نشست صمیمی ۳ ساعته که با حضور مدیر کل، معاون اجتماعی و مسئول حراست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار شد در راستای گزارش سالیانه عوامل بنیاد برکت در استان پیرامون تسهیلات اشتغالزایی روستاهای هدف بنیاد در سال ۱۴۰۱ مطالبی عنوان شد.
ابتدا مهندس آهنگران معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ضمن تقدیر از مجریان و تسهیلگران در جهت پیشبرد اهداف والای بنیاد برکت در سال جاری، گزارشی از فعالیت های بنیاد احسان، بنیاد برکت، بنیاد ۱۵ خرداد، طرح تحول و توانمندسازی محلات کمتر برخوردار و طرح جهش تولید دیمزارهای استان به حاضرین ارائه نمود.
در ادامه مسئول حراست ستاد نیز مطالبی را پیرامون موازین و قوانین موجود در حوزه های مختلف بنیاد برکت در راستای حفظ و حراست و صیانت از مشخصه های اصلی بنیاد برکت در زمینه های اشتغالزایی در سطح روستاها عنوان کرد.
مجری بانکی بنیاد برکت نیز گزارشی از روند بررسی و مرتفع نمودن برخی مشکلات موجود بانکی را به تفکیک هر بانک‌عنوان کرد.
مجریان بنیاد برکت نیز در هر سه منطقه ی شرق، مرکز و غرب استان به صورت مبسوط گزارش کامل و جامعی از فعالیتهای بنیاد برکت در بیش از ۵۰۰ روستای هدف این بنیاد در سال های اخیر ارائه نمودند.
همچنین در ادامه‌ تسهیلگران استان نیز گزارشی از روند پرونده های متقاضیان و پرداخت ها به جمع حاضر ارائه کردند.
در انتها نیز جناب آقای هادیان مدیرکل محترم ستاد اجرایی ضمن تقدیر از فعالیت های خالصانه و جهادگرانه مجریان و تسهیلگران استان در راستای تحقق اهداف عالیه ی بنیاد برکت در سال جاری و محقق شدن شعار مقام معظم رهبری پیرامون تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، اظهار کرد: بدون شک تلاش وافِر و شبانه روزی همه شما مجریان و تسهیلگران استان بوده است که اکنون بنیاد برکت ستاد اجرایی در بین تمام نهادهای حمایتی و دستگاه های اجرایی که تسهیلات اشتغالزایی پرداخت می‌کنند، با اختلاف بسیار بالایی در سطح اول استان ایستاده است و البته که‌ نباید فراموش کنیم اداره کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران نیز از استان های برتر کشور در این حوزه می باشد.
ایشان در خاتمه ضمن ابراز امیدواری پیرامون ادامه دادن این تلاش شبانه روزی و بیشتر در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حصرت امام (ره) در استان مازندران با همه توان و ظرفیت های خود همچنان به این روند رو به جلو و پیشتاز بودن ادامه‌خواهد داد تا خدمات ارزنده و مستحکمی را برای جوامع محلی، محروم و کمتر برخوردار سطح استان ارائه نماید.
در پایان مدیرکل به همراه سایر اعضای ستاد اجرایی از مجریان محترم و تسهیلگران استان با اهداء لوح یادبودی تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 5690

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =