آیین تجلیل از گروه‌های جهادی و جایزه ملی احسان در قم برگزار شد

آیین تجلیل از گروه‌های جهادی فعال و جایزه ملی احسان با حضور معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه و فرمانده سپاه استان قم در باغ‌موزه انقلاب و دفاع مقدس با تکریم افراد برتر برگزار شد.

آیین تجلیل از گروه‌های جهادی فعال و جایزه ملی احسان با حضور سردار حزنی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه و سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم و شماری از مسئولان لشکری و کشوری و فعالان جهادی در باغ‌موزه انقلاب و دفاع مقدس با تکریم افراد برتر برگزار شد.

حیدری مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام در بخشی از این همایش بیان کرد: رسیدگی و توجه به محرومین جزو شعارهای همیشگی انقلاب اسلامی و امامین انقلاب و اصول اساسی است.

وی ادامه داد: عملکرد جمهوری اسلامی در حمایت از محرومین به خاطر عقب‌ماندگی‌های ادواری و هشت سال جنگ تحمیلی کاملاً قابل دفاع و چشمگیر است؛ اندیشه محرومیت‌زدایی در کشور به‌عنوان یک پروژه و پروسه در مدیریت کشور پذیرفته‌شده و هرسال از حجم مناطق کم برخوردار به خاطر اقدامات گروه‌های جهادی کاسته می‌شود.

مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام اضافه کرد: باور ما این است که در گام دوم انقلاب با تلاش و اخلاص گروه‌های جهادی امکان برطرف کردن کامل محرومیت در کشور امکان‌پذیر است.

حیدری یادآور شد: با استفاده از تجربه‌های گذشته و با همکاری و تعامل با دستگاه‌های اجرایی مختلف و با راه‌اندازی مجموعه‌های مختلف خدمات‌رسانی درزمینهٔ محرومیت‌زدایی گام‌های بلندی را برداشته است.

کد خبر 5753

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =