تقدیر از گروه های برتر جهادی خراسان جنوبی

آیین تجلیل از فعالین عرصه خدمت رسانی در ستاد اجرایی فرمان امام با عنوان جایزه احسان در خراسان جنوبی برگزار شد.

موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی در دیدار با فعالین عرصه محرومیت زدایی و گروه های جهادی همکار و ... افزود : 
بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام ، با حضور در مناطق محروم و آسیب‌دیده در صف اول خدمت‌رسانی ستاد به مردم قرار دارد.که این مهم با استفاده از نیروهای جوان و متخصص با روحیه جهادی و انقلابی است
بنیاد احسان با توجه به رسالت و اهداف و ماموریت های خود در عرصه‌های مختلف مانند امدادرسانی در حوادث سیل و زلزله ، اعزام تیمهای تخصصی پزشکی و درمانی به نقاط دورافتاده ، برگزاری رزمایش‌های مختلف برای توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی ، توزیع وسایل گرمایشی و سرمایشی در نقاط بحرانی آب و هوایی، خدمت‌رسانی به زوار اربعین ، برگزاری کلاسهای آموزشی درمناطق دورافتاده و توزیع لوازم تحریر ، ایجاد خانه‌های ورزش و... نقش ایفا میکند.
موسوی  گفت: در استان خراسان جنوبی بیش از 150 گروه جهادی ،فعال اجتماعی ،مراکز خیریه و ثمن و ... با  این مجموعه همکاری و مشارکت دارند که در این آیین از 30 نفر از فعالان فرهنگی مساجد، هیات‌های مذهبی، فعالان اجتماعی، کادر درمان و سلامت، جهادگران توسعه منطقه‌ای، جهادگران عدالت آموزشی در مناطق محروم، فعالان رسانه، بانوان، گروههای جهادی پیشرفت منطقه‌ای و خیران تجلیل شد.

تقدیر از گروه های برتر جهادی خراسان جنوبی

تقدیر از گروه های برتر جهادی خراسان جنوبی

تقدیر از گروه های برتر جهادی خراسان جنوبیتقدیر از گروه های برتر جهادی خراسان جنوبی

تقدیر از گروه های برتر جهادی خراسان جنوبیتقدیر از گروه های برتر جهادی خراسان جنوبیتقدیر از گروه های برتر جهادی خراسان جنوبی

کد خبر 5757

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =