فرهنگ‌سازی بنیاد ۱۵ خرداد در فرزندآوری و جوانی جمعیت

بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام بر فرهنگ‌سازی و فعالیت‌های فرهنگی در حوزه فرزندآوری و جوانی جمعیت تاکید دارد.

مدیر روابط عمومی و حوزه ریاست بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام ضمن بیان این مطلب گفت: بنیاد ۱۵ خرداد در راستای فعالیت‌های گسترده خود در حوزه جوانی جمعیت و فرزندآوری، اقدامات متعدد فرهنگی و رسانه‌ای را در دستور کار خود قرار داده است.

یاسر اشراقی تصریح کرد: از آخرین اقدامات بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حوزه فرهنگی و رسانه‌ای و در قالب پویش «ایران جوان» مشارکت فعالانه در تولید فصل چهارم سریال تلویزیونی «نون خ» است.

فرهنگ‌سازی بنیاد ۱۵ خرداد در فرزندآوری با «نون خ»

اشراقی خاطرنشان کرد: فصل چهارم سریال نوروزی پرمخاطب «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی که در حال پخش از شبکه یک سیما است، بر موضوعاتی همچون فرزندآوری و جوانی جمعیت توجه و تمرکز جدی دارد. همچنین در قسمت‌های آتی سریال، به مباحث جمعیتی بیشتر پرداخته خواهد شد.

مدیر روابط عمومی بنیاد ۱۵ خرداد درباره دیگر فعالیت‌های رسانه‌ای و فرهنگی این بنیاد توضیح داد: بیش از ۱۰ فیلم کوتاه با محوریت جمعیت و خانواده با عنوان «بهشتی دیگر» تولید و در حال پخش از شبکه‌های مختلف سیما است.

فرهنگ‌سازی بنیاد ۱۵ خرداد در فرزندآوری با «نون خ»

اشراقی ادامه داد: همچنین نماهنگ «پسرخاله‌ها» با مضمون تکریم خانواده و ارزش‌آفرینی فرزندآوری روی آنتن شبکه‌های مختلف سیما می‌رود.

وی تاکید کرد: حضور فعال فرهنگی و رسانه‌ای بنیاد ۱۵ خرداد در ویژه‌برنامه‌های نوروزی صداوسیما در قالب پویش «ایران جوان» به عنوان یکی از مهم‌ترین پویش‌های بنیاد در حوزه جوانی جمعیت است.

فرهنگ‌سازی بنیاد ۱۵ خرداد در فرزندآوری با «نون خ»

به گفته اشراقی، تولیدات فرهنگی و رسانه‌ای بنیاد ۱۵ خرداد در حوزه فرزندآوری و جوانی جمعیت با تفاهم و همکاری ستاد جمعیت پایدار سازمان صداوسیما پخش می‌شود.

کد خبر 5758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =