توزیع نهال گل محمدی یارانه ای به کشاورزان مناطق کمتر برخوردار استان مازندران

با هدف افزایش اشتغال جوانان و درآمد کشاورزان، نهال گل محمدی با تخفیف ویژه میان کشاورزان مناطق کمتر برخوردار استان مازندران با پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) این استان توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران از ابتدای فروردین ماه ۱۴۰۲ این ستاد برنامه‌ای ویژه برای توزیع نهال‌های گل محمدی در مناطق محروم استان مازندران پیاده سازی کرده است.

ناظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران در طرح جهش تولید در دیم زار های استان مازندران اعلام کرد که کاشت گل محمدی در این استان سازگاری خوبی دارد و سالانه نتایج بسیار قابل قبولی از آن در این مناطق به‌دست می آید

مهدی بابایی افزود هدف اصلی ستاد اجرایی در اجرای  این برنامه، علاوه بر افزایش اشتغال جوانان، بهبود درآمد کشاورزان و فرهنگ سازی در خصوص کشت گیاهان دارویی میان کشاورزان است.

نهال‌های گل محمدی که در بازار آزاد تا ۱۵ هزار تومان به فروش می‌رسند، با پشتیبانی این ستاد، با ۵۰ درصد تخفیف و تنها با قیمت ۷۵۰۰ تومان به دست کشاورزان مناطق کمتر برخوردار این استان می‌رسد. همین امر موجب گردید توزیع نهال گل محمدی با استقبال ویژه کشاورزان روبرو شود.

کد خبر 5790

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =