توزیع رایگان کود NPK میان کشاورزان طرح جهش تولید در دیم‌زارهای مازندران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران به منظور افزایش آگاهی کشاورزان و ارتقای عملکرد محصولات کشاورزی در مناطق کمتر برخوردار استان مازندران، کود NPK به صورت رایگان میان کشاورزان طرح جهش تولید در دیم زار های این استان توزیع شده است.

توزیع رایگان کود NPK میان کشاورزانی که با بستن قرارداد در طرح جهش تولید در دیم زارهای استان مازندران شرکت کرده و زمین های کشاورزی خود را نیز بیمه کرده اند به‌عنوان یک اقدام استراتژیک در راستای پشتیبانی از کشاورزان مناطق کم‌برخوردار و ارتقای سطح کشاورزی این مناطق، صورت گرفته است. این اقدام باعث افزایش آگاهی کشاورزان از مزایای استفاده از کودهای شیمیایی و اثربخشی آنها در افزایش عملکرد محصولات کشاورزی خواهد شد. این کود با داشتن خواص مناسب برای تقویت خاک و افزایش تولید در محصولات کشاورزی، به کشاورزان کمک می‌کند تا از کاهش عملکرد محصولات خود جلوگیری کنند.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که توزیع رایگان کود NPK توسط طرح جهش تولید در دیم زارهای استان مازندران باعث افزایش علاقه کشاورزان به استفاده از این کود در سال‌های آینده خواهد شد. این اقدام با پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران و سازمان جهاد کشاورزی استان به‌عنوان یک راهکار مؤثر برای ارتقای کشاورزی پایدار و بهره‌وری بالا در مناطق محروم مازندران انجام گرفته است.

کد خبر 5791

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =