رزمایش «همدلی و احسان» در لرستان برگزار شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان گفت: به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان رزمایش «همدلی و احسان» این ستاد با توزیع ۵۶۰۰ بسته معیشتی در لرستان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان؛ رزمایش «همدلی و احسان» بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند مناطق کمتر برخوردار، امروز، ۲۹ فروردین با حضور شورای اجتماعی، گروه‌های مردمی و فعالین اجتماعی این ستاد، برگزار شد.

مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان در حاشیه برگزاری این رزمایش با تبریک روز ارتش، گفت: از برنامه‌های ابلاغی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان، برگزاری رزمایش‌های متعدد کمک‌های مومنانه در مناسبت‌های مذهبی و ملی با محوریت «بنیاد احسان» است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان با یادآوری اینکه رزمایش همدلی و احسان، نخستین رزمایش این ستاد در سال جاری است که به‌مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، گفت: در این رزمایش ۵۶۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات، قند و... به ارزش چهل میلیون ریال در نقاط کم برخوردار استان بین خانوارهای نیازمند و محروم توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در این رزمایش خانواده‌های هدف توسط گروه‌های مردمی همکار شناسایی شده و بسته‌ها از طریق این گروه‌ها به دست نیازمندان می‌رسد، یادآور شد: در حال حاضر ۳۰۰ گروه مردمی در سطح استان با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) همکاری دارند.

طائف با بیان اینکه بخشی از بسته‌های معیشتی توزیع شده و تا فردا همه بسته‌ها به دست نیازمندان می‌رسد، گفت: هدف ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان تقویت گروه‌های جهادی و فعالان اجتماعی همکار این ستاد است.

کد خبر 5833

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =