۵۶۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان استان بوشهر در ماه رمضان توزیع شد

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان بوشهر از توزیع ۵۶۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان استان بوشهر در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الله پارمان معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان بوشهر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: همزمان با ایام شهادت مولای متقیان امام علی (ع) و در بیست و دومین روز از ماه مبارک رمضان، طی آئینی، توزیع پنج هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی برای نیازمندان استان به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت (ره) تحت عنوان «رزمایش همدلی و احسان» با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر آغاز شد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان بوشهر در همین رابطه گفت: در مرحله ۱۰ فاز یک رزمایش همدلی و احسان توسط گروه های جهادی، خیریه ها و مراکز نیکوکاری، هیئت ها و گروه های مردمی خانواده های نیازمندان استان را شناسایی کردیم و این اقلام از شب قدر تا عید فطر بین آنها توزیع و بدستشان خواهد رسید.

پارمان افزود: یکی از کارهای مهم که در ماه رمضان سفارش شده و سیره حضرت علی علیه السلام نیز در ماه رمضان می باشد بحث کمک به نیازمندان و فقراست که شایسته است ما هم اینگونه باشیم و از عبادالله دستگیری کنیم، به همین مناسبت بنیاد احسان اقلام غذایی در ماه رمضان تهیه کرده که توسط گروه های مردمی به تمام نقاط استان و نقاط دوردست به خانواده های محروم می رساند.

وی یادآور شد: بعضی از خانواده ها ممکن است در این ماه یک سری نیازهای غذایی داشته باشند که مجموعه بنیاد احسان تلاش دارد مشکلات ارزاق این خانواده ها را تا حدودی رفع نماید و از طرف دیگر این کار برای گروه های جهادی همکار هم یک زمینه خدمت رسانی خالصانه هست که می توانند در کنار توزیع بسته ها، خانواده هایی که مشکلات دیگری هم دارند را شناسایی کرده و تلاش در حل گره آنها کنند.

پارمان گفت: امیدواریم همه مجموعه های مردمی در کنار هم بیایند و در هر موقعیتی هستند کمک حال ما باشند تا ان شاءالله بتوانیم از طریق این رزمایش خدمتی به خانواده های محروم ارائه دهیم که این قطعا بهترین باقیات و صالحاتی است که برای ما می‌تواند باشد.

کد خبر 5841

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =