انعقاد تفاهم‌نامه ۱۰۰ میلیاردی بنیاد برکت با پارک علم و فناوری ایلام 

بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، با پارک علم و فناوری استان تفاهم‌نامه ۱۰۰ میلیارد تومانی جهت حمایت از واحدهای فناور و نوآور و کسب و کارهای دانش‌بنیان امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام،《محمد زارع》، در حین انعقاد این تفاهم‌نامه، اظهار کرد: بنیاد برکت عزم جدی در راستای حمایت از کسب و کارهای مولد و اشتغالزای مبتنی بر نوآوری و فناوری استان دارد.

وی، با تاکید بر اینکه حمایت از مراکز فناورانه و دانش بنیاد می‌تواند یک موتور محرک سریع جهت به چرخش درآوردن اقتصاد کشور و استان باشد، افزود: این تفاهم‌نامه ظرفیت گسترده‌ای جهت توسعه فناوری و کاربردی سازی علوم را فراهم سازد.

زارع، با بیان اینکه حمایت از مراکز دانش بنیاد می‌تواند به تحقق شعار سال نتیجه بخشد، تصریح کرد: حمایت بنیاد برکت از طرح‌ها در قالب پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه متناسب با میزان سرمایه گذاری مورد نیاز و یا مشارکت در طرح‌ها است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره )، استان ایلام، با اشاره به اینکه با اجرایی شدن مفاد این تفاهم نامه میزان تجاری سازی محصولات فناورانه و دانش بنیان استان افزایش یابد، خاطرنشان کرد: بنیاد برکت این تفاهم‌نامه‌ همکاری را با پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاهی را در راستای منویات مقام معظم رهبری، تحقق سیاست‌های مد نظر ایشان و عمل به شعار سال ۱۴۰۲ و با هدف حمایت از هسته‌ها و واحدهای فناوری مستقر در  پارک‌های علم و فناری به امضا می‌رساند. 

وی، تاکید کرد: بنیاد برکت در سال 1402  حمایت جدی از طرح‌های دانش‌محور در هسته‌ها و واحدهای فناوری مستقر در پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاهی را در دستور کار دارد.

کد خبر 5867

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =