ستاد فرمان امام (ره) در کهگیلویه وبویراحمد به ۱۵۵۳ متقاضی تسهیلات تبصره ۱۶پرداخت کرد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد گفت:این ستاد سال قبل به عنوان موفق ترین دستگاه اجرایی در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ تعیین شده و تاکنون به یک هزار و۱۵۵۳ متقاضی تسهیلات پرداخت کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  استان کهگیلویه و بویراحمد؛  شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  : تاکنون ۲ هزار و ۸۳ نفر متقاضی دریافت این تسهیلات در کهگیلویه و بویراحمد به بانک ها معرفی شده اند.

وی افزود: طبق آخرین آمارها، به یک هزار و ۵۵۳متقاضی تسهیلات تبصره ۱۶ استان، در مجموع ۱۱۶ میلیارد تومان پرداخت شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این تسهیلات در قالب طرح های مشاغل خانگی و طرح های کارگاهی در ۹ شهرستان استان به افراد پرداخت شده است.

نادری ابراز کرد: چنانچه به تمام ۲ هزار و ۸۳ نفری که به بانک های استان معرفی شده اند این تسهیلات پرداخت شود مجموع پرداختی ها به ۱۶۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

وی ادامه داد: در برخی شهرستان های استان حتی تا سه برابر ظرفیت پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ به متقاضیان انجام شده و اکنون ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) در استان با اختلاف زیادی نسبت به دیگر دستگاه ها در جایگاه برتر در پرداخت این تسهیلات اشتغالزایی قرار دارد.

کد خبر 5875

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =