قدردانی معاونت اجرایی رئیس جمهور از تلاش های ستاداجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد/بازگشت کارخانه قند یاسوج به ریل تولید اتفاق بزرگی است

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: بازگشت کارخانه قند یاسوج به چرخه تولید اتفاق بزرگی برای استانی است که مشکل اشتغال دارد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد،  معاون اجرایی رئیس جمهور سپس در آستانه روز کارگر در جمع کارگران کارخانه قند از تلاش‌های شبانه‌روزی آنها در بازگشت این واحد راکد به چرخه تولید قدردانی کرد.

وی با اشاره به دیدار روز گذشته کارگران با مقام معظم رهبری افزود: ایشان در دیدار روز گذشته نکات مهمی پیرامون جامعه کارگری مطرح شد.

منصوری بیان کرد: دولت در روابط کار و کارگر، معیشت کارگران و ارتقاء جایگاه کارگران حمایت‌ها و اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در سخنان ابتدای سال فرمودند یکی از نقاط قوت دولت فعال کردن کارخانه‌ها و واحدهای نیمه کاره است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه کارخانه قند سال‌ها راکد مانده بود، افزود: بازگشت این کارخانه به چرخه تولید اتفاق بزرگی برای استانی که مشکل اشتغال دارد است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های ستاد اجرایی استان در بازگشت کارخانه قند به چرخه تولید گفت: ستاد در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده است و تلاش‌های آقای نادری مدیرکل قابل تقدیر است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: کارخانه قند سال‌ها از تولید خارج شده بود اما ستاد احرایی پای کار آمده و صدای تولید به زودی از کارخانه تولید بلند می‌شود.

سید علی احمدزاده بیان کرد: به همت ستاد اجرایی، مسئولان و کارگران امیدها در کارخانه قند زنده شده و جمع زیادی از کارگران به کار بازمی‌گردند و نیروهای جدید اضافه می‌شود.

وی بیان کرد: کار در کارخانه قند جهادی در حال انجام است و به زودی خبرهای خوبی از این کارخانه به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

کد خبر 5888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =