توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در راستای اجرای طرح تحول و توانمندسازی محلات کمتر برخوردار در مازندران

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مازندران گفت: در راستای اجرای طرح تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، ۳۰۰ بسته کمک معیشتی بین خانواده های کمتر برخوردار توزیع گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران، محمد آهنگران در گفت‌گویی در خصوص جزئیات اجرای طرح تحول و توانمندی محلات در مازندران اظهار کرد: این رزمایش باهدف ایجاد تمرکز بیشتر در این مناطق برگزار شد.

وی با اشاره به حضور چشمگیر مسئولان و بانیان خیر در این طرح عنوان کرد: حمایت از محرومین و مستضعفین از اهداف والای انقلاب است، امیدواریم در موضوعات مختلف بتوانیم پشتیبان محرومین باشیم.

آهنگران افزود: در طرح توانمندسازی محرومین اقدامات متمرکزی در محلات داریم که بازتاب خوبی داشته، مردم هم با چشیدن طعم خدمت تا به اینجای کار استقبال خوبی داشتند.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مازندران در پایان، خاطرنشان کرد: رزمایش همدلی و احسان با حضور مسئولین استانی و مسئولین خانه‌های احسان در ۱۰محله تحت حمایت ستاد، در کوی شهید چمران شهرستان ساری برگزار گردید که ۳۰۰ بسته معیشتی در این محلات توزیع خواهد شد.

کد خبر 5923

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =