قدردانی معاونت اجرایی رئیس جمهور از تلاش های ستاداجرایی فرمان امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد

در آستانه روز کارگر معاون اجرایی رییس جمهور از کارخانه قند یاسوج هلدینگ کشاورزی و صنایع غذایی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بازدید نمودند

به گزارش روابط عمومی هلدینگ کشاورزی و صنایع غذایی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ؛ معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از کارخانه قند یاسوج گفت: بازگشت کارخانه قند یاسوج به چرخه تولید اتفاق بزرگی برای استانی است که مشکل اشتغال دارد.وی در آستانه روز کارگر در جمع کارگران کارخانه قند یاسوج از تلاش‌های شبانه‌روزی آن ها در بازگشت این واحد راکد به چرخه تولید قدردانی کرد. منصوری با اشاره به دیدار روز گذشته کارگران با مقام معظم رهبری افزود: در دیدار روز گذشته نکات مهمی پیرامون جامعه کارگری مطرح شد. ایشان بیان کرد: دولت در روابط کار و کارگر، معیشت کارگران و ارتقاء جایگاه کارگران حمایت‌ها و اقدامات لازم را انجام می‌دهد. وی گفت : مقام معظم رهبری در سخنان ابتدای سال فرمودند یکی از نقاط قوت دولت فعال کردن کارخانه‌ها و واحدهای نیمه کاره است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه کارخانه قند یاسوج سال‌ها راکد مانده بود، افزود: بازگشت این کارخانه به چرخه تولید اتفاق بزرگی برای استانی که مشکل اشتغال دارد است. وی ضمن قدردانی از تلاش‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در بازگشت کارخانه قند یاسوج به چرخه تولید گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این زمینه اقدامات خوب و قابل تقدیری انجام داده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: کارخانه قند سال‌ها از تولید خارج شده بود اما ستاد اجرایی فرمان امام (ره) پای کار آمده و صدای تولید به زودی از کارخانه قند یاسوج بلند می‌شود. سید علی احمدزاده بیان کرد: به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، مسئولان و کارگران، امیدها در کارخانه قند زنده شده و جمع زیادی از کارگران به کار بازمی‌گردند و نیروهای جدید اضافه می‌شود. وی بیان کرد: کار در کارخانه قند به صورت جهادی در حال انجام است و به زودی خبرهای خوبی از این کارخانه به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

پایان خبر/

کد خبر 5931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =