مشارکت ۵۱۰۰ گروه مردمی در رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام برای توزیع یک میلیون بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا

در مرحله نخست رزمایش احسان و همدلی برای توزیع یک میلیون بسته غذایی و بهداشتی بین آسیب‌دیدگان کرونا، ۵۱۰۰ گروه مردمی با ستاد اجرایی مشارکت داشتند.

اسماعیل احمدی مسئول قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام در حاشیه بازدید از روند اهدای سبدهای معیشتی در استان ایلام، در دیدار با نماینده ولی‌فقیه و فرمانده سپاه این استان، با بیان این مطلب افزود: یک میلیون بسته معیشتی در طرح رزمایش همدلی و احسان در کشور توزیع گردیده که سهم ایلام ۱۷ هزار بسته میباشد.

وی با قدردانی از مجاهدات ارزنده گروه‌های مردمی تصریح کرد: بیش از ۵۱۰۰ گروه مردمی اعم از خیریه، سمن، گروه جهادی و فعالان اجتماعی در این رزمایش بزرگ مشارکت داشته‌اند.

مسئول قرارگاه جهادی ادامه داد: تمامی مراحل شناسایی نیازمندان با دریافت کد ملی؛ همچنین بسته بندی و توزیع بسته‌ها به همت ده‌ها هزار جهادگر عاشق در تمامی شهرهای کشور صورت گرفته است.

احمدی همچنین به سایت "دنیای احسان" برای سازماندهی و شبکه‌سازی گروه‌های مردمی اشاره نموده و افزود: تاکنون ۸۵۱۳ گروه مردمی در این سامانه ثبت‌نام کرده و داده‌های خود را وارد کرده‌اند که در فعالیت‌های گوناگون بنیاد احسان فعال بوده و با این مجموعه همکاری می‌نمایند.

کد خبر 595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =