مدیر قرارگاه امدادی بنیاد احسان به خراسان شمالی سفر کرد

مدیر کل ستاد اجرایی فرمام امام(ره) خراسان شمالی از سفر مدیر قرارگاه امدادی بنیاد احسان به خراسان شمالی و مصوبات آن گفت.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمام امام(ره) خراسان شمالی، محمد نبی شکیبایی با تشریح اقدامات انجام گرفته در سفر آقای خسرو بابایی مدیر قرارگاه فوریت‌های امدادی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به خراسان شمالی اظهار داشت: در این سفر بنا شد دستورالعمل اقدامات امدادی مبتنی بر مدل اجتماعی مفید برای استان خراسان شمالی برنامه ریزی و طرح ریزی شود.

وی افزود: همچنین مقرر شد اقدامات امدادی بنیاد احسان در استان خراسان شمالی بر اساس مشکلات استان، داشته‌ها و زیست بوم آن به طور خاص پیگیری و انجام شود.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمام امام(ره) خراسان شمالی گفت: بازدید روستاهای سیل زده در بارندگی های اخیر و جبران آسیب‌های مردم سیل زده از دیگر اهداف سفر مدیر قرارگاه فوریت‌های امدادی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بود که بررسی های لازم انجام و با همگرایی و همراهی سایر نهادهای متولی برآورد خسارات و جبران آن در برنامه است.

شکیبایی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با ایجاد این قرارگاه در استان به ویژه در زمان‌های بروز اتفاقات غیر مترقبه بر اساس هوشمندی و برنامه‌ریزی اقدام و به کمک مردم با یک مدل اجتماعی امدادی خواهیم شتافت.

کد خبر 5970

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =