افتتاح خانه احسان ستاد اجرایی فرمان امام در خراسان جنوبی

اولین خانه احسان در محله درح شهرستان سربیشه افتتاح شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان جنوبی گفت: خانه احسان با هدف شناسایی افراد کم برخوردار در محله‌ها و توانمندسازی افراد در زمینه رفع معضلات اجتماعی و اقتصادی منطقه افتتاح شده است.

موسوی افزود: در راستای محرومیت زدایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان‌ها درصدد هستیم با تمام توان به مردم در محلات مورد هدف خدمات بی‌منت ارائه کنیم.

 وی تحول و توانمندی محلات کم‌برخودار، کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین توانمند کردن خانواده‌های بی‌بضاعت را از اهداف اصلی راه اندازی خانه‌های احسان در مناطق محروم و حاشیه‌ای عنوان کرد.

موسوی گفت: در این راستا مسئولان خانه‌های احسان موظف شده‌اند با شناسایی تمام افراد دارای حرفه در همه زمینه‌ها کارگاه مورد نیاز را ایجاد کرده و نسبت به توانمندسازی و ایجاد اشتغال این افراد اقدام کنند.

به گفته وی گام بعدی در توانمندسازی نیازمندان معرفی به بانک برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه پس از شناسایی افراد دارای حرفه و توانمند توسط خانه‌های احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مستقر در محلات است.

موسوی گفت: در طول سال پویش‌های مختلفی از جمله توزیع بسته‌های معیشتی، پروتئینی، وسایل گرمایشی، سرمایشی، لوازم خانگی، مشق احسان  شامل اهدا کیف و لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند، لبخند احسان شامل ارائه خدمات دندان پزشکی رایگان به مردم و سایر کمک‌ها برای ارتقای معیشت مردم مناطق حاشیه نشین توسط خانه احسان انجام می‌شود.

وی افزود: این رویداد و تشکیلات به مرور در کل شهرستان‌های استان و مناطق هدف برای محرومیت زدایی و توانمندسازی محلات کم برخوردار انجام خواهد شد.

افتتاح خانه احسان ستاد اجرایی فرمان امام در خراسان جنوبی

افتتاح خانه احسان ستاد اجرایی فرمان امام در خراسان جنوبی

کد خبر 6140

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =