پیام مدیر کل ستاد اجرایی استان ایلام به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

به گزارش روابط عمومی: مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، به مناسبت فرا رسیدن سی و چهارمین سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذاز کبیر جمهوری اسلامی ایران و فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ پیامی صادر کرد: 

بسم الله الرحمن الرحیم

قیام پانزدهم خرداد نیز به عنوان نقطه آغازین قیام ملت شریف ایران بر علیه حکومت مستبد طاغوت، آنچنان در تارک تاریخ انقلاب می درخشد که حضرت امام خمینی(ره) انقلاب را از چشمه خون رنگ 15 خرداد می دانستند، قیام پانزدهم خرداد قیام حق طلبانی بود که فریاد آزادی و آزادی خواهی سرداده بودند و حکومت استبدادی پهلوی را آنچنان منفعل کردند که این قیام، سرلوحه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شد و به راستی 15 خرداد، مبدا نهضت اسلامی مردم ایران لقب گرفت.

در چهاردهم خرداد ماه، خورشیدی غروب کرد که بدون تردید، تاریخ اسلام پس از پیامبر و ائمه معصومین(ع)، شخصیتی مانند او سراغ ندارد.

امام خمینی(ره)، ثابت کرد که اسلام زنده است و می تواند مبنای نظامی اجتماعی قرار گیرد.او افکار خفته جهان اسلام را بیدار کرد و اندیشه های اسلام ناب را در مسئله حکومت و نظام اسلامی به جهان و جهانیان معرفی کرد .

در سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل در حالی به سوگ می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی (ره) و حضرت آیت الله خامنه ای ( مدظله العالی ) سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر(عج) به منزلگاه سعادت هدایت می نماید. 

اینجانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای پانزده خرداد، سالروز رحلت جانگداز امام خمینی کبیر(ره) را محضر مردم شریف و لیاقتمند استان ایلام و کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال خواستارم که همه ما را از رهروان راستین آن امام همام قرار بدهد.

محمد زارع 

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام 

کد خبر 6143

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =