تجلیل از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران در جشنواره جوان موثر مازنی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان #مازندران ، مراسم اختتامیه جشنواره جوان موثر مازنی با حضور سلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل اجتماعی استانداری، سایر مدیران کل و همچنین فرمانداران در ساری برگزار شد.

 جشنواره جوان موثر مازنی برای معرفی ۱۲ چهره برتر استان مازندران به جشنواره ملی جوان برتر ایران زمین با حضور مسئولان در آمفی تئاتر دانشگاه آزاداسلامی واحد ساری برگزار شد.

معاون استاندار مازندران اعلام کرد: ما باید تمرکز داشته باشیم چرا که ظهور استعدادهای مختلف جوانان نیازمند بسترسازی است تا این استعدادهای ملی شکوفا شوند.

این مسئول ادامه داد: اگر مسئولی بسترساز و زمینه ساز این استعدادهای بومی شود در حقیقت کمک به کشورش کرده، چرا که این جوانان زمینه کسب افتخارات ملی را دارند.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران، به عنوان یکی از سه دستگاه استانی بود که به دلیل فعالیت‌های شایسته خود در راستای حمایت از جوانان، در اختتامیه جشنواره جوان موثر مازنی مورد تجلیل قرار گرفت. نقش این ستاد در اجرای برنامه‌ها و اقدامات مرتبط با جوانان، از جمله ایجاد اشتغال تحسین‌برانگیز بوده است. این تجلیل نشان از تلاش و تعهد مستمر ستاد اجرایی در حمایت از نیازها و آرزوهای جوانان دارد.

#مازندران

کد خبر 6148

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =