محرومیت‌های آبدانان نیازمند توجه ویژه است/ ضرورت حضور ستاد اجرایی در آبدانان  

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، گفت: مشکلات و محرومیت‌های شهرستان آبدانان از مرکز پیگیری خواهیم کرد.  

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، «محمد زارع» در دیدار با امام جمعه شهرستان آبدانان، اظهار کرد: فلسفه وجودی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، محرومیت زدایی و کمک به محرومان است لذا در این راستا هر آنچه در توان داشته باشیم برای خدمت به مردم عزیز انجام می‌دهیم.  

وی با بیان اینکه مردم شریف آبدانان مردمانی با استعداد، علمی و غنی از ایده هستند،افزود: شهید داریوش رضایی نژاد نمونه بارز جوانان با استعداد شهرستان آبدانان است.  

زارع، با تاکید بر اینکه از طریق مرکز پیگیری مشکلات و محرومیت‌های شهرستان آبدانان خواهیم بود، تصریح کرد: باید از استعداد جوانان آبدانانی برای توسعه کشور، استان و شهرستان بهره‌گیری شود.   

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، با بیان اینکه مردم شریف آبدانان دشمان نظام را در اهداف پلیدشان ناکام گذاشتند و همیشه پشت نظام، انقلاب و رهبری ایستاده‌اند لذا لایق نوکری و خدمتگذاری هستند،خاطرنشان کرد: هر آنچه در توان ستاد اجرایی فرمان امام برای رفع محرومیت از چهره این شهرستان باشد انجام خواهیم داد.  

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین «حسینی احمد فداله» امام جمعه آبدانان نیز، اظهار کرد: شهرستان آبدانان به معنای واقعی محروم است لذا می‌طلبد به این شهرستان با توجه به ظرفیت‌های عظیمی که دارد توجه ویژه شود.  

وی با بیان اینکه هرگونه جریانی انحرافی در شهرستان آبدانان ریشه در فقر و مشکلات مالی دارد، افزود: این شهرستان علاوه بر توجه ویژه دولت؛ نیازمند حضور نهادی مانند ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، برای برداشتن چهره محرومیت از سیمای این شهرستان است.

امام جمعه شهرستان آبدانان، ادامه داد: روحیه ناامیدی در بین جوانان این شهرستان به دلیل نبود شغل در این بسیار پایین آمده لذا نیاز به حضور بیشتر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان در این منطقه است.   

فداله، حمایت‌های معیشتی، جهیزیه برای نوعروسان، تسهیلات اشتغالزایی بنیادبرکت و مسکن را نیاز مبرم جوانان این منطقه دانست، و تصریح کرد: تسهیلات بنیاد برکت برای اشتغال جوانان با استعداد این شهرستان بسیار مهم و حائز اهمیت است.

کد خبر 7219

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =