۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
افتتاح خانه احسان در ایوان

خانه احسان شهرستان ایوان با هدف توانمندسازی محلات با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و شروع بکار کرد. 

به گزارش روابط عمومی،《محمد زارع》مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در حین افتتاح خانه احسان  محله 《فرزگه》در شهرستان ایوان، اظهار کرد: هدف از راه اندازی خانه احسان ها در سطح استان توانمند سازی محلات با محوریت اشتعالزایی خرد و خانگی و حمایت معیشتی از افراد نیازمند و زنان سرپرست خانوار این منطقه است.

وی، با بیان اینکه در شهرستان ایوان تاکنون ۲ خانه احسان افتتاح و آغاز بکار کرده اند افزود: در سطح استان تاکنون ۱۱خانه احسان ستاد اجرایی فعال شده‌اند و به جامعه هدف ارائه خدمت می‌کنند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام ادامه داد: افرادی که در خانه احسان‌ها فعالیت می‌کنند نسبت به شناسایی و توامندسازی افراد دارای مهارت و نیازمند حمایت معیشتی با همکاری سایر دستگاه ها اقدام می‌کنند. 

زارع، با تاکید بر اینکه متقاضیان ایجاد شغل دارای مهارت؛ با معرفی از طرف خانه‌های احسان‌ها جهت راه‌اندازی کسب و کار تسهیلات قرض‌الحسنه در اختیار آنان قرار میگیرد، تصریح کرد: هم افزایی و همکاری سایر دستگاه‌ها در موفق عمل کردن خانه احسان‌ها بسیار مهم و حائز اهمیت است. 

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام ادامه داد: کمبودهای محلات توسط خانه احسان‌ها شناسایی و با همکاری سایر دستگاه‌ها و پشتیبانی ستاد اجرایی نسبت به رفع آنها اقدام عملی صورت می‌گیرد.

وی، با تاکید بر اینکه مردم شهرستان ایوان متدین، مردمدار و لیاقتمند هستند و خدمت به این منطقه یک فرصت است، خاطرنشان کرد: در ایام اربعین موکب‌های این شهرستان که در مسیر تردد زائران مرز مهران قرار دارند مورد حمایت ستاداجرایی قرار می‌گیرند.

کد خبر 6160

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =