تدوین سند پیشرفت جامع شهرستان سیریک

معاون اجتماعی ستاد اجرایی هرمزگان گفت: سند پیشرفت جامع شهرستان سیریک با رویکرد پیشرفت و آبادانی این شهرستان به همت جوانان جهادی پس از یکسال و نیم کار مطالعاتی تدوین شده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از هرمزگان، سجاد امیریان زاده معاون اجتماعی ستاد اجرایی هرمزگان عنوان کرد: سند پیشرفت جامع شهرستان سیریک پس از یکسال و نیم تلاش و با همکاری و همت گروه جهادی شهید قورچی زاده و جمعی از جوانان شهرستان سیریک و راهبری ستاد پیشرفت منطقه ای ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تدوین شده است.

امیریان زاده اظهار داشت: این سند با رعایت اصول برنامه ریزی و رویکرد جدید نظر مردمی برای ارائه راهکارهای پیشرفت شهرستان تدوین شده و بر اساس اسناد علمی و منویات مقام معظم رهبری به عنوان چراغ راه برنامه های کلان زیرساختی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهرستان سیریک ابلاغ می شود.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی هرمزگان افزود: سند پیش رو در کمیته برنامه ریزی شهرستان تصویب و در آینده نزدیک نیز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان تصویب و برای مراحل بعد قابل اجراست.

گفتنی است جلسه ارائه این سند به صورت جداگانه در فرمانداری شهرستان سیریک و همچنین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با حضور دکتر محمد علیان از اداره کل پیشرفت ستاد اجرایی، امیریان زاده معاون اجتماعی ستاد اجرایی استان، گروه جهادی شهید قورچی زاده شهرستان سیریک و مسئولین مربوطه برگزار گردید.

تدوین سند پیشرفت جامع شهرستان سیریک

تدوین سند پیشرفت جامع شهرستان سیریک

تدوین سند پیشرفت جامع شهرستان سیریک

تدوین سند پیشرفت جامع شهرستان سیریک

کد خبر 6161

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =