۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
فوتبال درمحلات خراسان شمالی

مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد باحمایت قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان امام در محلات استان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام خراسان شمالی معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی از برگزاری دومین دوره مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد خبر داد و گفت: این مسابقات در سه سطح محلی، استانی و کشوری و در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ و ۱۵ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود.

مجید نیکدل ادامه داد: ۱۲ محله هدف قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)  در محله کم‌برخوردار در این مسابقات شرکت کنند.

نیکدل خاطرنشان کرد: فراخوان شرکت در این دوره مسابقات به شکل گسترده در سطح رسانه‌ای، میدانی و از طریق فضای مجازی آغاز شده است.وتا ۲۵ خرداد فرصت دار

معاون اجتماعی ستاد اجرائی استان با اشاره به برگزاری این مسابقات در تیرماه جاری بیان کرد: مرحله نهایی دومین دوره مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد اواخر تیرماه با حضور ۳۷۲ نخبه فوتبالی به مدت ۳ روز در تهران برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر حمایت همه‌جانبه از برگزیدگان این مسابقات گفت: چهار بازیکن برتر دوره پیشین این مسابقات ضمن حضور در برنامه «ستاره‌ساز» شبکه ۳ سیما جذب باشگاه‌های کشور شده‌اند. همچنین استعدادهای برتر و خانواده‌هایشان به لحاظ اجتماعی نیز مورد حمایت‌های ستاد اجرایی فرمان امام قرار می‌گیرند.

نیکدل درباره دلایل برگزاری این مسابقات در سطح محله‌های کشور توضیح داد: علاوه بر بحث استعدادیابی و تشویق به ورزش، جذب نوجوانان و جوانان به خانه‌های احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در محله‌های کشور و استفاده از ظرفیت‌ها را نیز در دستور کار داریم.

کد خبر 6179

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =