آغاز به کار پویش ملی "احسان سلامت" با هدف تهیه و توزیع اقلام بهداشتی ضدکرونایی برای مناطق محروم کشور

پویش ملی "سلامت احسان" به منظور جمع‌آوری کمکهای مردمی برای تأمین اقلام بهداشتی و ضدکرونایی و توزیع در مناطق محروم کشور توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و با مشارکت وزارت بهداشت راه‌اندازی شد.

بنابر این گزارش، هدف از راه‌اندازی این پویش جدید تأمین اقلام بهداشتی نظیر ماسک، محلول و ژل ضدعفونی کننده و مواد شوینده برای مردم مناطق محروم، افراد پرخطر و بیماران کرونایی اعلام شده است.

گفتنی است این پویش در بستر سامانه بزرگ ۴۰۳۰ که به منظور اجرای غربالگری ملی و پاسخ به سئوالات تلفنی پزشکی و درمانی ضدکرونایی مردم توسط ستاد اجرایی فرمان امام راه اندازی شده، انجام خواهد شد.

همانند سامانه ۴۰۳۰، پویش سلامت احسان نیز توسط ستاد اجرایی فرمان امام و با همکاری وزارت بهداشت انجام خواهد شد.

این گزارش می افزاید: علاقمندان برای حضور در این کمپین میتوانند از کلیه خطوط تلفن همراه با شماره گیری کد دستوری #۳*۴۰۳۰* به این سامانه متصل و در تأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز مشارکت نمایند.

گفتنی است ستاد اجرایی فرمان امام برای آغاز به کار این پویش مبلغ یک میلیارد تومان سرمایه اولیه به آن اختصاص داده و اعلام کرده به هر میزانی که مردم در آن مشارکت کنند، به همان میزان این سرمایه اولیه را افزایش خواهد داد.

این گزارش درخصوص نحوه توزیع این اقلام نیز می افزاید: کلیه کمک‌های جمع آوری شده و اقلام تهیه شده، توسط نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام و وزارت بهداشت در مناطق کم برخوردار و محروم و نقاط هدف توزیع خواهد شد.

کد خبر 618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =