سیزدهمین خانه احسان در خراسان شمالی افتتاح شد

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خراسان شمالی گفت: سیزدهمین خانه احسان در خراسان شمالی با هدف توانمندسازی محلات با محوریت اشتعالزایی خرد و خانگی و حمایت معیشتی از افراد نیازمند و زنان سرپرست خانوار این منطقه راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خراسان شمالی مجید نیکدل با اشاره به راه اندازی سیزدهمین خانه احسان در خراسان شمالی اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی خانه‌های احسان در سطح استان توانمندسازی محلات با محوریت اشتعالزایی خرد و خانگی و حمایت معیشتی از افراد نیازمند و زنان سرپرست خانوار این منطقه است.

وی، با بیان اینکه در شهرستان بجنورد تاکنون 8 خانه احسان افتتاح و آغاز به کار کرده است، افزود: در سطح استان تاکنون 13 خانه احسان ستاد اجرایی فعال شده‌اند و به جامعه هدف ارائه خدمت می‌کنند.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان خراسان شمالی، ادامه داد: افرادی که در خانه احسان‌ها فعالیت می‌کنند نسبت به شناسایی و توامندسازی افراد دارای مهارت و نیازمند حمایت معیشتی با همکاری سایر دستگاه ها اقدام می‌کنند.

نیکدل، با تاکید بر اینکه متقاضیان ایجاد شغل دارای مهارت؛ با معرفی از طرف خانه‌های احسان‌ها جهت راه‌اندازی کسب و کار تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت می‌کنند، تصریح کرد: هم افزایی و همکاری سایر دستگاه‌ها در موفق عمل کردن خانه احسان‌ها بسیار مهم و حائز اهمیت است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان خراسان شمالی ادامه داد: کمبودهای محلات توسط خانه احسان‌ها شناسایی و با همکاری سایر دستگاه‌ها و پشتیبانی ستاد اجرایی نسبت به رفع آنها اقدام عملی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

کد خبر 6196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =