اشتغالزایی آسیب‌های اجتماعی را مهار می‌کند  

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، با فرمانده انتظامی فراجا استان ایلام دیدار و در زمینه‌های مختلف همکاری گفتگو کردند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام،《محمد زارع》، در این دیدار، اظهار کرد: خوشبختانه امنیت بسیار خوبی در سطح استان حاکم است که این مهم نتیجه تلاش شبانه روزی همه نیروهای امنیتی و بخصوص پلیس است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی، با بیان اینکه در ایام اربعین در مرز مهران که به محل اصلی تردد زائران تبدیل شده نیروی انتظامی به خوبی می درخشد و تلاش و ایثار امنیت همه جانبه برای مردم فراهم می آورد، افزود: همه دستگاه‌های استان باید از ظرفیت اربعین برای توسعه همه جانبه استان تلاش جهادی و بی وقفه کنند. 

زارع، با تاکید بر اینکه مردم عزیز این سرزمین قدردان نعمت امنیت هستند و تحقق این مهم حاصل خون شهدا و تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی است، تصریح کرد: هرچه بیشتر به نیروهای پلیس در ابعاد مختلف توجه شود قطعا نیروها با دل و جان از خاک، ناموس و جان مردم حفاظت و حراست خواهند کرد. 

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، با اشاره به اینکه ستاد اجرایی در زمینه رفع محرومیت از چهره استان تلاش شبانه روزی می‌کند، تصریح کرد: استان ظرفیت‌های بسیار غنی برای پیشرفت و توسعه دارد لذا همه مسئولان و دستگاه باید به صورت جدی و جهادی وارد عمل شوند تا چهره محرومیت از ایلام برداشته شود. 

در ادامه سردار 《جمال سلمانی》، فرمانده محترم فراجا استان ایلام اظهار کرد: پلیس خدمتگذار مردم و کشور است و مردم عزیز  مطمئن باشند با دل و جان تلاش می‌کنیم که وظیفه خود را به خوبی و درخورشان این آب و خاک انجام دهیم.

وی، با بیان اینکه اربعین نماد اتحاد، همدلی و ارادت مردم به اهل بیت است، افزود: نیروهای انتطامی در اربعین جاری با تمام توان پای کار خواهد آمد و نوکر زائران مرز مهران خواهند بود. 

سلمانی، با تاکید بر اینکه ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی بخصوص در استان ایلام فقر و بیکاری است، خاطرنشان کرد: بر همگان واحب است که در راستای اشتغالزایی و رفع فقر تلاش جدی و عملی کنند.

فرمانده محترم فراجا استان ایلام، با تاکید بر اینکه خوشبختانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان به خوبی پای کار است، تصریح کرد: اشتغالزایی های خرد و خانگی، حمایت‌های معیشتی و راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی که توسط ستاد اجرایی انجام می‌شود به نوعی مبارزه با آسیب های اجتماعی، رونق تولید و کسب کار است. 

وی، تلاش‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان را جهادگری واقعی و پیرو فرمایشات حضرت آقا دانست، گفت: همه در قبال جوانان عزیز این سرزمین مسئول هستیم.

کد خبر 6206

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =