تولیدکنندگان صنایع غذایی که با حمایت بنیاد برکت جان تازه‌ای گرفتند

تولیدکنندگان و کشاورزان در حاشیه نمایشگاه صنعت غذایی از حمایت‌های موثر بنیاد برکت در حوزه کسب وکار خود خبر دادند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد برکت  سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از  جمعه ۲۶ خرداد ماه با حضور فعال بنیاد برکت در تهران کار آغاز به کار کرد.

بنیاد برکت در سی‌امین نمایشگاه بین المللی صنعت غذایی واقع در سالن ۱۱_۱۰  غرفه شماره  ۶۰_۵۹  میزبان مسئولان و نمایندگان در بخش‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی خواهد بود.

در حاشیه این نمایشگاه  با برخی از تولیدکنندگان  و شرکت‌کنندگان گفت وگویی صورت گرفت.

 

***افزایش رونق و تولید محصولات در حوزه ترشیجات با حمایت بنیاد برکت

در همین رابطه خضرنژاد بازنشسته‌ی ارتش جمهوری اسلامی ایران و تولیدکننده محصولات خانگی در حوزه سس و ترشیجات بود در خصوص حمایت‌های بنیاد برکت در حوزه رونق کسب وکار خود گفت: بعد از بازنشستگی اقدام به  تولید یک محصول کاملا خانگی کردم و توانستم مجوزها و پروانه‌های بهداشتی را دریافت کنم.

 تولیدکنندگان صنایع غذایی که با حمایت بنیاد برکت جان تازه‌ای گرفتند

او ادامه داد: با حمایت‌های بنیاد برکت و استفاده از تسهیلات آن‌ها من توانستم به توسعه محصولات خودم بپردازم.

خضرنژاد با بیان اینکه در حال برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات خود هستیم گفت: تمامی استانداردهای لازم برای تولید این محصول رعایت شده است. همچنین علی‌رغم اینکه سس‌ها تنها قابلیت استفاده در غذای‌های آماده  را دارد اما ما محصولاتی را  تولید کرده‌ایم که‌ در فرآیند پخت هم می‌توان از آنها  استفاده کنیم.

او گفت: محصول ما مزه تندی هم دارد. محصول سبز ما از فلفل سبز تند تهیه می‌شود و می‌توان در قرمه‌سبزی و کرفس از آن استفاده کرد.

خضرنژاد گفت: در حال برنامه‌ریزی بر روی تولید محصولات آرایشی و بهداشتی هستیم که امیدواریم با حمایت‌های بنیاد برکت بتوانیم این محصولات را هم تولید کنیم.

او افزود: به طور قطع با حمایت‌های بنیاد برکت ما شاهد تولید و توسعه و رونق کسب وکار خود شده‌ایم که امیدواریم این حمایت‌ها ادامه یابد.

***حمایت‌های موثر بنیاد برکت در حوزه کشاورزی و پرورش شترمرغ

عبدی‌زاده: پرورش‌دهنده در حوزه محصولات شترمرغ همچنین در خصوص حمایت  بنیاد برکت از این شرکت گفت: شرکت ما در حوزه تولید محصولات و پرورش تخم شتر مرغ فعالیت دارد. ما اکنون صد و پنجاه قطعه مولد و سه هزار قطعه پروار داریم و در حال فعالیت هستیم.

 تولیدکنندگان صنایع غذایی که با حمایت بنیاد برکت جان تازه‌ای گرفتند

او ادامه داد: محصولی که تولید می‌شود در خصوص گوشت ما نیازی به بازارهای صادراتی نداریم. اما در حوزه پر و پوست به طور غیرمستقیم برای صادرات فرآوری می‌شود.

او گفت: به طور قطع حمایت‌های بنیاد برکت در حوزه کشاورزی با توجه به تاکیداتی که در حوزه تولید کشاورزی انجام شده زمینه‌ساز تقویت حوزه تولید محصولات خواهد شد و ما امیدار هستیم این حمایت ادامه یابد.

***صادرات اولین محصولات در حوزه قهوه به کشور روسیه با حمایت بنیاد برکت

 همچنین مجیدی مدیر عامل شرکت قهوه بهشت امین در خصوص حمایت‌های بنیاد برکت از تولید این محصول گفت: شرکت قهوه بهشت امین در زمینه بسته‌بندی‌های کیلویی چند نفره و انواع بسته‌بندی‌های قهوه فعالیت می‌کند.

 تولیدکنندگان صنایع غذایی که با حمایت بنیاد برکت جان تازه‌ای گرفتند

او ادامه داد: با حمایت‌های بنیاد برکت از این شرکت ما توانستیم محصولات و کار خود را گسترش دهیم و ما با این حمایت‌ها اولیت اولین صادرات خود را به کشور روسیه انجام دادیم.

او افزود: به طور قطع به حمایت‌های چشم‌گیر بنیاد برکت و پرداخت تسهیلات می‌توانیم صادرات خود را به کشورهای دیگر ادامه دهیم.

***صادرات محصولات خانگی به کشورهای عربی

کایدی کارآفرین برتر استان فارس در حوزه تولید محصولات خانگی و شیرینی‌جات در خصوص حمایت‌های بنیاد برکت گفت: این شرکت فعالیت خود را با حمایت بنیاد برکت آغاز کرد و با پرداخت تسهیلات در این حوزه ما توانستیم کسب وکار خود را رونق و گسترش دهیم.

او بیان کرد: حمایت‌های بنیاد برکت زمینه‌ساز ایجاد اشتغال در کسب وکار و افزایش افراد شاغل در این حرفه شده است.

 تولیدکنندگان صنایع غذایی که با حمایت بنیاد برکت جان تازه‌ای گرفتند

کایدی بیان کرد: در حال حاضر پانزده نفر به طور مستقیم و سی نفر به طور غیر مستقیم در سراسر کشور در این صنعت مشغول به کار هستند و ما در حوزه تولید محصولات غذایی از جمله معجون سنتی و رنگینک مخصوص که تمامی تاییده‌های بهداشتی و قانونی را دریافت کرده‌اند را تولید می‌کنیم.

 او گفت: ما اکنون در صدد صادرات به کشورهای عربی هستیم و به چند کشور اروپایی هم در آینده  نزدیک  صادرات خواهیم داشت.

***افزایش نیرو اشتغال در حوزه تولید محصولات خانگی

بی‌آزار رئیس هیات مدیره دشت فاخته‌بهاران در خصوص حمایت‌های بنیاد برکت در حوزه فعالیت آنها گفت: شرکت ما در زمینه بسته‌بندی حبوبات راه‌اندازی شده و با دو برند گلزار و روبان مشغول فعالیت است.

 تولیدکنندگان صنایع غذایی که با حمایت بنیاد برکت جان تازه‌ای گرفتند

او ادامه داد: ما با تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای و معتبر کشور همکاری داریم و با حمایت بنیاد برکت توانستیم کسب وکار خود را گسترش دهیم و نیروهای شاغل خود را به صد نفر ارتقا دهیم.

**ابزار رضایت بانک‌ها از همکاری بنیاد برکت با مشاغل و کسب وکارهای خانگی

براساس این گزارش در حاشیه بازدید از غرفه بنیاد برکت تعدادی از نمایندگان بانک‌ها هم از همکاری موثر بنیاد برکت در ارائه تسهیلات ابراز رضایت کرده و اعلام کردند این همکاری خود زمینه‌ساز رونق و توسعه کسب وکار در بسیاری از بخش‌ها شده است.

کد خبر 6211

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =