برنامه های استانی بنیاد ۱۵ خرداد؛ بسته خبری اردیبهشت ۱۴۰۲

بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در اردیبهشت 1402 برنامه های متنوعی را در سراسر کشور اجرا کرده است.

حمایت بنیاد ۱۵خرداد از سه قلوهای الوندی

 خانواده ی الوندی که صاحب سه قلو شده بودند از بسته های حمایتی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بهره مند شدند.  معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان البرز به همراه غفوری فرماندار شهرستان البرز در دیدار با این خانواده ، هدایایی شامل بسته های لبخند مادری  به ازای هرفرزند، به همراه سه کارت هدیه ده میلیون ریالی و ۷۲ بسته پوشک را به فرزندان سه قلوی این خانواده تقدیم کردند.

مجموع ارزش ریالی بسته های حمایتی ۳۳ میلیون تومان است که از طرف این بنیاد به عنوان حامی ایران جوان اهداء می شود.

اهدای بسته حمایتی بنیاد ۱۵ خرداد به خانواده چهارقلوهای گچسارانی

بسته ی ۴۴میلیون تومانی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد فرمان امام  به خانواده چهارقلوهای گچسارانی اهدا شد. به گزارش ایرنا، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴بسته لوازم مورد نیاز نوزاد با نام لبخند مادری، تامین پوشک چهارقلوهای گچسارانی برای مدت زمان ۶ ماه و ۴کارت هدیه یک میلیون تومانی در مجموع به ارزش ۴۴ میلیون تومان تقدیم این خانواده شد.

شایان نادری افزود: این بسته به منظور حمایت از خانواده با توجه به هزینه سنگین نگهداری چهار فرزند به خانواده چهارقلوی گچسارانی اهدا شد.

وی افزود: به منظور حمایت از مادران باردار و شیرده نیازمند، در سال گذشته توزیع سه تن بسته پروتئینی گوشت مرغ بین این خانواده ها انجام گرفت.

امام جمعه شهر دوگنبدان نیز در آیین اهدای بسته حمایتی به خانواده چهارقلوهای گچسارانی گفت: داشتن فرزند سالم یکی از نعمت های خداوند عالم به انسان است که جای شکرگذاری دارد.

حجت الاسلام حجازی با اشاره به اینکه این خانواده یک فرزند دیگر غیر از چهارقلوها نیز دارد و پدرشان کارگر فصلی است از مسئولان خواست حمایت بیشتری از آنان داشته باشند.

کاروان لبخند مادری در ایستگاه شهرستان بیجار

به مناسبت هفته جمعیت و به همت بنیاد ۱۵خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۴۲ بسته "لبخند مادری" به خانواده‌هایی که در سه ماه اخیر فرزند سومشان به دنیا آمده است در استان کردستان اهدا شد.

حمایت بنیاد ۱۵خرداد از سه قلوهای شیروانی

بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از خانواده های سه قلوی  شیروانی حمایت کرد. این پنجمین خانواده سه قلوی استان خراسان شمالی است که زیر چتر حمایت این بنیاد قرار گرفته است.

اردبیل مقصد طرح حمایتی بنیاد ۱۵ خرداد از مادران خانواده‌های محروم شد

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد از انتخاب استان اردبیل به عنوان مقصد اجرای طرح حمایت‌های غذایی و درمانی از مادران باردار خانواده‌های محروم خبر داد. به گزارش ایرنا از استانداری اردبیل، حمیدرضا علیان زادگان در نشست با استاندار اردبیل، از اجرای طرح‌های مختلف در حمایت از جوانی جمعیت خبر داد و گفت: ارائه کالا و خدمات به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیش‌تر از جمله اقداماتی است که با راه‌اندازی فروشگاه ویژه در همه استان‌ها پیگیری می‌شود و در چند استان نیز دایر شده است.

وی ادامه داد: ساختمان‌های بنیاد ۱۵ خرداد در سراسر کشور به فروشگاه ارائه کالا و خدمات به این جامعه هدف انتخاب شده که در استان اردبیل نیز خواستار اختصاص مکانی برای این امر هستیم.وی با اشاره به حمایت‌های غذایی و درمانی از مادران باردار خانواده‌های محروم، از انتخاب استان اردبیل به‌عنوان مقصد بعدی اجرای این طرح خبر داد.

علیان‌زادگان با بیان این‌که اجرای پروژه‌های عمرانی از جمله احداث خوابگاه دانشجویان متأهل نیز از سوی این بنیاد عملیاتی می‌شود، گفت: احداث این خوابگاه بر اساس هماهنگی‌های انجام‌گرفته در راستای طرح جوانی جمعیت آغاز می‌شود.

سیدحامد عاملی استاندار اردبیل هم در این نشست اظهار کرد: بنیاد ۱۵ خرداد با اجرای طرح‌های حمایتی از جمله پویش ملی لبخند مادری و طرح حمایت از چندقلوها در قالب جوانی جمعیت، می‌تواند حمایت‌هایی را در خصوص تغذیه و مکمل‌های دارویی مادران باردار خانواده‌های محروم عملیاتی کند.

وی با اشاره به اقدامات عمرانی بنیاد ۱۵ خرداد و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان اردبیل، افزود: احداث خوابگاه دانشجویان متأهل دارای اهمیت بوده و لازم است عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به بالا بودن هزینه‌های درمان ناباروری و نیازمندی برخی خانواده‌ها به تجهیزات درمانی از جمله عینک و سمعک، حمایت‌های بنیاد ۱۵ خرداد در این راستا نیز قابل تقدیر است.

اهدا بسته های لبخند مادری در سمنان

همزمان با سالروز ولادت امام رضا ع و باحضور خادمان و پرچم متبرک حرم رضوی؛  مراسم اهدای بسته های لبخند مادری به خانواده های دارای فرزند سوم و بیشتر متولد سال ۱۴۰۲ در استان سمنان برگزار شد.

کد خبر 6223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =