رقابت 620 بازیکن در مسابقات فوتبال خیابانی محلات هرمزگان

سجاد امیریان زاده معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان گفت: همزمان با شروع ایام تابستان 620 نفر از نوجوانان و جوانان محلات کم برخوردار هرمزگان در قالب 150 تیم از خانه های احسان محلات در جام شهدای 15 خرداد برای کسب مقام قهرمانی فوتبال خیابانی به رقابت می پردازند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از هرمزگان، «سجاد امیریان زاده» معاون اجتماعی ستاد اجرایی هرمزگان اظهار داشت: مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای 15 خرداد با هدف استعدادیابی نوجوانان و جوانان محلات 2020 مابین خانه های احسان ستاد اجرایی در 13 محله از شهرستان های بندرعباس، رودان، جاسک، بندرلنگه و بستک برگزار می گردد.

امیریان زاده افزود: مسابقات فوتبال خیابانی در دو رده سنی 12 الی 15 سال و 15 الی 18 سال در سطح محلات برگزار و برگزیده هر محله در رقابت استانی شرکت می کنند و نهایتا برگزیده استان در هر رده سنی به دور رقابت های کشوری و جایزه بزرگ 15 خرداد راه خواهد یافت.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی هرمزگان عنوان کرد: ورزش یکی از اصلی ترین راه های پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است که ضمن حفظ روحیه نشاط و سلامتی برای مقابله با انواع بزهکاری های اجتماعی نیز می توان از این ظرفیت در جهت امنیت اجتماعی محلات بهره جست.

وی گفت: استعدادهایی در محلات کمتر برخوردار وجود دارند که به دلیل کمبود امکانات و یا سطح توان مالی پایین خانواده هرگز دیده و یا شکوفا نمی شوند و خانه های احسان ستاد اجرایی در این محلات با هدف توانمند سازی و کشف همین استعدادها به مردم خدمت خواهند کرد.

گفتنی است این مسابقات به همت قرارگاه تحول و توانمندسازی ستاد اجرایی، بنیاد 15 خرداد، شرکت پالایش پارسیان سپهر، شرکت پتروشیمی قائد بصیر و اداره کل ورزش و جوانان برگزار می گردد.

کد خبر 6267

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =