اهدای بسته‌های لبخند مادری به چندقلوهای سراسر ایران

فرآیند اهدای بسته‌های لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در سراسر کشور سرعت گرفته است.

محمدرضا دهقان، معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد با اعلام این خبر تاکید کرد: پس از فراخوان ثبت نام خانواده‌های دارای فرزند سه‌قلو و بیشتر در سامانه «ایران جوان» فرآیند اهدای بسته‌های لبخند مادری به این خانواده‌ها در سراسر کشور و به ویژه مناطق محروم و روستایی تسریع شده است.

 دهقان خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های لبخند مادری که از سال گذشته آغاز شده است، امسال و با طراحی سامانه «ایران جوان» با سرعت و جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.

اهدای بسته‌های لبخند مادری به چندقلوهای سراسر ایران

معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد در تشریح جزئیات توزیع بسته‌های لبخند مادری گفت: از ابتدای سال جاری خانواده‌های دارای فرزند چندقلو نه فقط در تهران و مراکز استان‌ها که در شهرهای کوچکی مانند خدابنده در استان زنجان، الوند استان قزوین، گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد، بیجار استان کردستان و شیروان در استان خراسان شمالی بسته‌های لبخند مادری را برای هر یک از فرزندان‌شان دریافت کرده‌اند.

 وی ادامه داد: هر بسته لبخند مادری شامل ۴۰ قلم ملزومات مورد نیاز نوزاد از بدو تولد تا یک سالگی به ازای هر یک از نوزادان، یک کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی به مادر به ازای هر یک از نوزادان و تامین و اهدای پوشک مصرفی به میزان شش ماه به ازای هر یک از نوزادان، در مجموع به ارزش ۳۳۰ میلیون ریال است.

اهدای بسته‌های لبخند مادری به چندقلوهای سراسر ایران

دهقان تصریح کرد: خانواده‌های دارای فرزند سه‌قلو و بیشتر می‌توانند جهت استفاده از حمایت‌های بنیاد ۱۵ خرداد به سامانه «ایران جوان» به نشانی iranejavan.1542.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

به گفته معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد، پویش ملی «ایران جوان» در راستای ماموریت‌های این بنیاد در موضوع جوانی جمعیت و با هدف حمایت از خانواده‌های دارای فرزند سه‌قلو و بیشتر طراحی شده است.

اهدای بسته‌های لبخند مادری به چندقلوهای سراسر ایران

دهقان خاطرنشان کرد: بنیاد ۱۵ خرداد در سال ۱۴۰۱ از بیش از ۱۷۰ خانواده دارای فرزند چندقلو حمایت کرده است.

گفتنی است، مردم و خیرین برای مشارکت در تامین بسته‌های لبخند مادری می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۴۲*۷۸۰* در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

کد خبر 6284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =