دومین جلسه هماهنگی برگزاری رویداد جوانی جمعیت در استان البرز تشکیل شد

به گزارش واحد خبر و رسانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز و غرب استان تهران ، دومین جلسه هماهنگی برگزاری رویداد جوانی جمعیت با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ، معاون اجتماعی ستاد اجرایی استان و دستگاه های مربوطه در محل استانداری البرز برگزار گردید.

خانم آقایی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده ی استانداری در این نشست گفت: خدا را شاکرم که موضوع بحران جمعیت برای افراد و ارکان مختلف پررنگ شده است و الحمدلله تا حدی جریان سازی در این حوزه رخ داده است.

از آنجایی که استان البرز یکی از سه استان بحرانی کشور در حوزه ی جوانی جمعیت و فرزندآوری ست ، ضروری ست تمام دست اندرکاران از تمام پتانسیل خود برای حل این بحران استفاده نمایند.

در این نشست مقرر شد بحول و قوه ی الهی رویداد در روز یکشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ ساعت۱۶ در سالن نژاد فلاح با حضور میهمانان کشوری و استانی و با چند کارویژه ، ازجمله تجلیل برگزیدگان رویداد ملی در استان ، برگزار گردد.

گرشاسبی معاون اجتماعی ستاد نیز ضمن اعلام آمادگی همه جانبه در اجرای این رویداد اعلام کرد در روز برگزاری رویداد از خانواده هایی که فرزند سوم به بعدشان در سال 1402 به دنیا آمده و خانواده های دارای فرزند سه قلو دعوت بعمل می آید و بسته های لبخند مادری و بسته های حمایتی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به ایشان اهداء خواهد شد.

کد خبر 6311

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =