پویش "احسان سلامت" در جوار حرم کریمه‌ اهل بیت

پویش ملی "سلامت احسان" با هدف تهیه و توزیع اقلام بهداشتی ضدکرونایی به قم رسید.

محمد ترکمانه، مدیرعامل بنیاد احسان صبح امروز در مراسمی با حضور آیت الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س) و نماینده ولی فقیه در استان قم با اعلام این خبر افزود: به دستور رییس ستاد اجرایی فرمان امام، امروز ۳۰۰۰ گان و ۷۰۰۰ بسته بهداشتی شامل ماسک، محلول ضدعفونی و مواد شوینده، جهت توزیع در مناطق محروم استان قم، تحویل نیروهای جهادی همکار بنیاد احسان ستاد اجرایی شد.

وی افزود: این پویش به منظور جمع‌آوری کمک های مردمی برای تأمین اقلام بهداشتی و ضدکرونایی و توزیع بین مردم مناطق محروم، افراد پرخطر و بیماران کرونایی توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و با مشارکت وزارت بهداشت راه‌اندازی شده است.

ترکمانه خاطرنشان کرد: گفتنی است این پویش در بستر سامانه بزرگ ۴۰۳۰ که به منظور اجرای غربالگری ملی و پاسخ به سئوالات تلفنی پزشکی و درمانی ضدکرونایی مردم توسط ستاد اجرایی فرمان امام راه اندازی شده، انجام خواهد شد و مردم برای حضور در این کمپین میتوانند از کلیه خطوط تلفن همراه با شماره گیری کد دستوری #۳*۴۰۳۰* به این سامانه متصل و در تأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز مشارکت نمایند.

گفتنی است ستاد اجرایی فرمان امام برای آغاز به کار این پویش میلغ یک میلیارد تومان سرمایه اولیه به آن اختصاص داده و اعلام کرده به هر میزانی که مردم در آن مشارکت کنند، به همان میزان این سرمایه اولیه را افزایش خواهد داد.

کد خبر 632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =