اهدای اقلام توانبخشی به مددجویان بهزیستی فارس

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در فارس از اهدای اقلام توانبخشی و کمک توانبخشی به مددجویان تحت حمایت بهزیستی استان خبر داد.

حسین پورنورعلی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل بهزیستی استان فارس، از توزیع و اهدای اقلام توانبخشی از طریق بنیاد ۱۵ خرداد در قالب پویش حرکت به افراد تحت پوشش این نهاد حمایتی خبر داد و گفت: این اقلام شامل تشک، عصای ویژه نابینایان، واکر و ... است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در فارس بیان کرد: همچنین به مددجویان تحت حمایت بهزیستی استان ۱۰۰ دستگاه ویلچر اهدا شده است.

او در ادامه به برنامه‌های اجرایی این ستاد از ابتدای سال جاری اشاره کرد و گفت: بیمه منازل روستایی توسط بنیاد برکت در سطح کشور در دستور کار قرار گرفته به نحوی که ۲۵ درصد سهم توسط بنیاد و ستاد اجرایی فرمان امام و مابقی توسط استانداری‌ها تامین می‌شود که سهم بنیاد و ستاد فرمان در فارس به ۶۰ درصد افزایش یافته به نحوی که ۶۰ درصد هزینه توسط ستاد اجرایی و ۴۰ درصد توسط استانداری فارس تامین می‌شود.

پورنورعلی ادامه داد: در گام اول بیمه ۱۰۰ هزار منزل روستایی در فارس از ابتدای سال جاری آغاز و ۶۰ درصد اعتبار مورد نیاز نیز از سوی ستاد اجرایی فرمان امام این استان تامین شده و استانداری نیز سهم خود را پرداخت کرده و کار صورت پذیرفته است که با اتمام این روند بلافاصله مرحله دوم این طرح دنبال خواهد شد.

او اظهارکرد: در مجموع طی یکسال گذشته حدود ۲۰ هزار بسته معیشتی در سطح فارس توزیع شد که هر بسته حدود ۸۰۰ هزار تومان ارزش داشت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در فارس گفت: ۲۴۰ تن گوشت مرغ گرم، ۵۰۰ دستگاه بخاری، ۵۰۰ دستگاه اقلام سرمایشی، ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر، ۳۰۰ بسته کامل لوازم منزل، ۷۰۰ کمک هزینه سفر عتبات در سال گذشته در بین نیازمندان یا آسیب دیدگان از حوادث طبیعی در فارس توزیع شده است.

او اعلام کرد: در یکسال گذشته پنج اردوی جهادی دندانپزشکی با حداقل ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای مواد مصرفی در سطح این استان برگزار شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 6336

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =