برگزاری رویداد فرهنگی و ورزشی در در اردوگاه فرهنگی ورزشی شهدای خرماکلا

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران از برگزاری رویداد فرهنگی و ورزشی با حضور نوجوانان و جوانان هشت محله کم‌برخوردار استان اینبار در اردوگاه فرهنگی ورزشی شهدای خرماکلا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران، سید رضا هادیان طی گفت‌گویی اظهار کرد: در راستای طرح توانمندسازی محلات کم‌برخوردار یا همان طرح ۲۰۲۰ حاشیه شهر با حمایت چند نهاد از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ۱۳ محله تحت پوشش اقدامات اجتماعی، فرهنگی و ورزشی قرار گرفت.

وی افزود: پیرو رویداد فرهنگی ورزشی که از سال گذشته با حمایت استانداری و دستگاه‌ها کلید خورد؛ در سال جدید جوانان و نوجوانان هشت محله را در قالب اردو به اردوگاه فرهنگی ورزشی شهدای خرماکلا اعزام کردیم که سه روز در این مکان اقامت کرده و به مسابقات و رقابت با یک دیگر می پردازند.

هادیان با تاکید بر برگزاری این مسابقات در سطح کشوری اظهار کرد: اولین دوره مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد در سطح محلی و استانی برگزار شد اما امسال و در دومین دوره، به همت قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با قوت بیشتر به شکل کشوری برگزار خواهد شد. تیم‌های اول هر محله به بخش استانی راه پیدا کرده و برگزیده هر استان در مرحله پایانی کشوری شرکت خواهد کرد.

هادیان ایجاد روحیه بالا و ثبت خاطرات خوب را از جمله دستاوردهای این اردو دانست و عنوان کرد: قطعا نوجوانان و جوانان خاطرات این اردو را تا آخر عمر فراموش نخواهند کرد.

کد خبر 6345

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =