واحد های تولیدی کارآفرین و اشتغال زای اردبیل زیر چتر حمایتی بنیاد برکت

مهدی افتخاری مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اردبیل از طرح ای حمایتی این بنیاد حمایت گر درراستای کمک به واحد های تولیدی کوچک زود بازده، مشاغل خانگی ، واحد های تولیدی اشتغال زا و کارآفرینان در اردبیل خبرداد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اردبیل، «مهدی افتخاری» مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اردبیل در راستای طرح های حمایتی بنیاد برکت در خصوص کمک به رونق تولید و کارآفرینی در اردبیل اظهار داشت: واحد های تولیدی در دورترین نقطه روستایی تا نزدیک ترین منطقه از گروه های هدف در راستای رونق تولید و کار آفرینی زیر چتر حمایتی بنیاد برکت هستند.

افتخاری به نقش مهم تسهیل گران در راستای مشاوره رایگان ، تسهیل در روند برخورداری واحد های تولیدی از طرح های حمایتی این بنیاد و تحقیقات میدانی لازم اشاره کرد و افزود:در حال حاضر25تسهیل گر در تمام شهرستان های اردبیل در حال فعالیت هستند.

وی افزود: ماموریت بنیاد برکت در راستای رونق تولید در راستای شناسایی ظرفیت اشتغال محلی و کمک به راه اندازی واحد های کوچک خانگی می باشد که در این راستا زنان سرپرست خانواده کارآفرین، از جمله گروه های هدف بنیاد برکت هستند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اردبیل به نقش آموزش های ادامه دار در کنار تولید اشاره کرد و افزود:آموزش های علمی و فنی و حرفه ای ادامه دار لازمه تولید پایدار می باشد.

افتخاری به فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای حمایت از کالای داخلی و ایرانی خاطر نشان کرد:بسته های حمایتی بنیاد برکت در خصوص تولید و کمک به عرضه تولیدات داخلی همچنان در دستور کار بنیاد برکت می باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 6365

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =