سند پیشرفت سیریک در شورای برنامه ریزی استان تصویب شد

معاون اجتماعی ستاد اجرایی هرمزگان گفت: سند پیشرفت جامع شهرستان سیریک پس از تلاشی دوساله در شورای برنامه ریزی و توسعه استان به ریاست استاندار هرمزگان تصویب شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از هرمزگان، سجاد امیریان زاده معاون اجتماعی ستاد اجرایی هرمزگان اظهار داشت: سند پیشرفت جامع شهرستان سیریک با نگاهی متفاوت و با ادبیات پیشرفت در مقابل توسعه غربی با استفاده از ظرفیت مردم در برنامه ریزی های کلان تکیه داشته و با معماری پیشرفت صورت گرفته می تواند نسبت به حل معضلات شهرستان کمک کند.

وی افزود: در فصل پنجم این سند برای 5 حوزه کلان از جمله اقتصادو تجارت، فرهنگ، آموزش، کشاورزی و شیلات و... معضلات مربوطه شناسایی شده و با استفاده از آن در برنامه ریزی ها و تعریف پروژه توسط ادارات منجر به حل معضل می گردد.

امیریان زاده عنوان کرد: در گام بعدی و پس از انعقاد تفاهم نامه ستاد اجرایی با استاندار هرمزگان از منابع ستاد برای اجرای پروژه ها نیز استفاده می گردد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی هرمزگان گفت: گروه جهادی شهید قورچی زاده شهرستان سیریک به عنوان دبیر و مجری سند از جوانان انقلابی شهرستان بوده که با راهبری ستاد پیشرفت منطقه ای ستاد اجرایی فرمان امام(ره) پس از دو سال موفق به تدوین سند پیش رو شده اند.

کد خبر 6407

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =