شرکت ۱۸ هزار فوتبالیست در جام شهدای ۱۵ خرداد

اختتامیه استانی مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد با حضور ۵ هزار تیم و ۱۸ هزار بازیکن در حال برگزاری است.

 مدیر امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام ضمن اعلام این خبر افزود: اختتامیه مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد در مرحله مراکز استان‌های کشور از روز یکشنبه شروع و تا سه‌شنبه هفته جاری در حال برگزاری است.

 یاسر اشراقی تاکید کرد: در این دوره از مسابقات ۱۸ هزار بازیکن در قالب ۵ هزار تیم از سراسر کشور شرکت دارند.

 مدیر حوزه ریاست و امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد با اشاره به برگزاری فینال مسابقات در استان تهران گفت: فینال مسابقات در استان تهران روز یکشنبه برگزار و تیم شهدای بیسیم در هر دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ و ۱۵ تا ۱۸ قهرمان استان شد که جوایز تیم های برتر در مراسمی با حضور علی آقامحمدی رییس ستاد تحول و توانمندسازی ۲۰۲۰ کشور ، علی عسگری معاون اجتماعی ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) ، حمیدرضا علیان زادگان مدیرعامل بنیاد ۱۵خرداد ، محمد حسین رحمانی خلیلی رئیس قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و محسن جهانی مدیرکل اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اهدا شد . 

شرکت ۱۸ هزار فوتبالیست در جام شهدای ۱۵ خرداد

یاسر اشراقی افزود : یک‌هزار و ۱۴۷ بازیکن در قالب ۲۴۶ تیم مشتمل بر ۱۵۰ تیم با ۶۹۸ بازیکن در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال و ۹۶ تیم با ۴۴۹ بازیکن در رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال از شهرها و مناطق مختلف استان تهران در این دوره از مسابقات شرکت داشتند.

مدیر امور فرهنگی بنیاد ۱۵خرداد خاطرنشان کرد: فینال کشوری این مسابقات روزهای ۲۵ و ۲۶ شهریورماه امسال با حضور تیم‌های برگزیده هر استان در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ و ۱۵ تا ۱۸ سال در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود و ضمن اهدای جایزه بزرگ ۶۰۰ میلیون ریالی به تیم اول کشوری در هر دو رده سنی ذکر شده، تیم‌های دوم تا چهارم نیز به ترتیب ۴۰۰، ۳۰۰ و ۲۰۰ میلیون ریال هدیه دریافت می‌کنند.

شرکت ۱۸ هزار فوتبالیست در جام شهدای ۱۵ خرداد

مدیر حوزه ریاست بنیاد ۱۵ خرداد تاکید کرد: دومین دوره مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد در سه سطح محلی، استانی و کشوری و در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ و ۱۵ تا ۱۸ سال برگزار می شود.

به گفته اشراقی، استعدادیابی و تشویق به ورزش، جذب نوجوانان و جوانان در پویش استعدادیابی بنیاد ۱۵ خرداد و به خانه‌های احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در محله‌های کشور و استفاده از ظرفیت‌ها از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.

کد خبر 6408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =