فینال مسابقات فوتبال خیابانی هرمزگان برگزار شد

سجاد امیریان زاده گفت: فینال مسابقات فوتبال خیابانی هرمزگان با حضور مسئولان در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از هرمزگان، سجاد امیریان زاده معاون اجتماعی ستاد اجرایی هرمزگان اظهار داشت: مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای 15 خرداد ویژه خانه احسان محلات 2020 در بندرعباس برگزار شد.

سجاد امیریان زاده افزود: این مسابقات در محلات کم برخوردار هرمزگان در شهرستان های بندرعباس، رودان، میناب، بندرجاسک، بندرلنگه و بستک با استعداد 150 تیم و 620 بازیکن برگزار شده و امروز نیز فینال این مسابقات در دو رده نوجوانان و جوانان با حضور تیم های برتر برگزار و از منتخبین تقدیر شد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی هرمزگان در خصوص هدف برگزاری مسابقات گفت: استعداد یابی فوتبالی نوجوانان و جوانان در محلات هرمزگان از اهداف برگزاری این مسابقات بوده و برگزیده در دو رده سنی 12 الی 15 و 15 الی 18 سال به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

سجاد امیریان خاطر نشان ساخت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قالب قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات در 15 محله از 47 محله کم برخوردار هرمزگان با دایر کردن خانه های احسان مشغول خدمت رسانی به مردم عزیز در بخش های مختلف توانمندسازی اجتماعی و اقتصادی می باشد.

گفتنی است قائم مقام ستاد اجرایی استان، مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری، عباس سرخاب بازیکن سابق استقلال، اعضای شورای شهر بندرعباس و نمایندگان هلال احمر و کمیته امداد در این مراسم حضور داشتند.

فینال مسابقات فوتبال خیابانی هرمزگان برگزار شد

کد خبر 6423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =