ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در روستاهای ایوانکی

اجرای پویش «لبخند احسان» به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی در قالب خدمات رایگان دندانپزشکی از امروز در مناطق کم برخوردار استان آغاز شد.

جلالی، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان سمنان پیش در گفت‌وگو با خبرنگاران از ارائه خدمات دندان‌پزشکی رایگان در منطقه چشمه نی و روستاهای اطراف شهر ایوانکی از توابع شهرستان گرمسار در قالب پویش «لبخند احسان» خبر داد.

وی اظهار کرد: در این پویش که به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار می‌شود،بیش از ۴۰۰  خدمت در حوزه  دندانپزشکی ارائه می شود. 

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استان سمنان در ادامه افزود : مرحله پنجم پویش لبخند احسان با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سمنان و بسیج سازندگی استان در سه روستا از شهرایوانکی حال برگزاری می باشد.

جلالی با اشاره به هدف بنیاد احسان در حمایت و پشتیبانی از گروه های جهادی افزود : در این کاروان خدمت ، بیش از  ۵۰  نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته دندانپزشکی استان سمنان در حال ارائه خدمت می باشند.

ایشان در پایان ضمن اعلام برگزاری این پویش در دیگر نقاط کم برخوردار استان اشاره نمود: این اردو ازبییست و نهم تیرماه تا سوم مردادماه  در این منطقه در حال برگزاریست.

کد خبر 6442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =