دیدار مدیرکل ستاد اجرایی با تسهیل‌گران بنیاد برکت خراسان شمالی

مدیرکل محترم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خراسان شمالی در دیداری صمیمی با تسهیلگران بنیاد برکت با آنان به گفتگو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمام امام خراسان شمالی مدیرکل محترم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خراسان شمالی در دیداری صمیمی با تسهیلگران بنیاد برکت با آنان به گفتگو پرداخت. در ابتدای این جلسه مجریان بنیاد برکت در خصوص آخرین وضعیت اشتغالزایی گزارشی ارائه نمودند.

آقای عبدی نماینده بنیاد برکت در خراسان شمالی در این نشست مقایسه عملکردی از سال ۹۹ تا کنون ارائه نمود که این گزارش نشان می‌داد از حیث جذب منابع بانکی در سال ۱۴۰۱ عملکرد ۱۰۰ درصدی نسبت به سال قبل وجود داشته است.

خانم رحمانی دیگر مجری بنیاد برکت نیز در خصوص حمایت و پشتیبانی از طرحهای دانش بنیان گزارشی ارائه نمود و خبر از عقد تفاهم نامه ی مشترکی با پارک فناوری خراسان شمالی داد.

در ادامه محمدنبی شکیبایی مدیرکل ستاد اجرایی ضمن قدردانی و حمایت از اشتغالزایی در استان، اظهار داشت: تسهیلگران در این راه بایستی طبق مدل های ارائه شده حرکت نمایند و بر کیفیت و نظارت بیشتر در طرحهای اجرا شده تاکید داریم.

در ادامه نیز هر یک از تسهیلگران گزارش عملکرد خود را ارائه نموده و تجربیات به اشتراک گذاشته شد.

در این جلسه مجید نیکدل معاون اجتماعی ستاد اجرایی استان نیز بر همکاری و همدلی بیشتر تسهیلگران در امور اجتماعی تاکید کرد و گفت: با همگرایی می‌توانیم از این ظرفیت تسهیلگری در جهت امور اجتماعی نیز استفاده کنیم.

این جلسه صمیمی به مدت ۴ساعت در روز پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ برگزار شد.

دیدار مدیرکل ستاد اجرایی با تسهیل‌گران بنیاد برکت خراسان شمالی

دیدار مدیرکل ستاد اجرایی با تسهیل‌گران بنیاد برکت خراسان شمالی

کد خبر 6452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =