الگوبرداری از اقدامات بنیاد برکت در کشورهای اسلامی

با امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بنیاد برکت و مجمع جوانان سازمان همکاری اسلامی شاهد انتقال تجربیات و الگوهای موفق بنیاد برکت در کشورهای اسلامی خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد برکت طاها آیهان رئیس مجمع جوانان سازمان همکاری اسلامی در مراسم امضای تفاهم‌نامه مشترک بنیاد برکت و مجمع جوانان سازمان همکاری اسلامی با بیان اینکه امیدواریم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بنیاد برکت و مجمع جوانان سازمان همکاری اسلامی نتیجه خوبی برای جوانان و امت اسلامی داشته باشد، گفت: ما امیدواریم مشارکت و همکاری با بنیاد برکت باعث بهبود شرایط اقتصادی، توسعه اجتماعی و اقتصادی جوانان کشورهای اسلامی باشد و همچنین این همکاری به عنوان نمونه موفق برای تمامی دنیا محسوب شود.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم این همکاری بهترین نمونه برای تشویق توسعه کسب و کارها باشد و زمینهساز ایجاد شرایط بهتر برای زندگی جوانان و بهبود و تعالی پیشرفت کشورها شود.

آیهان با اشاره به بازدیدهای اخیر خود از مراکز دانش‌بنیان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: در این بازدیدها ما شاهد آن بودیم که اقدامات نوآورانه اجتماعی بنیاد برکت تأثیر بسزایی بر بهبود زندگی جوانان و مردم ایران داشته است.

رئیس مجمع جوانان سازمان همکاری‌های اسلامی بیان کرد: با افتخار باید اعلام کنم که بنیاد برکت اقدامات بسیار بزرگ و شگفت‌انگیزی را برای بهبود زندگی جوانان و ملت ایران انجام داده است.

 استفاده از الگوی موفق بنیاد برکت در کشورهای اسلامی

او با اشاره به اینکه توسعه زندگی جوانان معضل بزرگ کنونی دنیا به شمار می‌رود که رفع آن، نیازمند همکاری همه‌جانبه کشورها را دارد، افزود: مجمع جوانان همکاری‌های اسلامی بنیاد برکت را بخشی از ابتکار بینالمللی، برای حل مشکلات جوانان می‌داند و باید از نمونه موفق بنیاد برکت برای کشورهای دیگر الگوبرداری کنیم.

آیهان ادامه داد: این سازمان قصد دارد در قالب همکاری مشترک با بنیاد برکت؛ زمینه‌های مشترک و بسترهای همکاری لازم برای تعمیم نمونه‌های موفق بنیاد برکت در کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی را فراهم کند.

رئیس مجمع جوانان سازمان همکاری‌های اسلامی اظهار کرد: من امیدوارم با امضای این تفاهم‌نامه همکاری مشترک بتوانیم این الگوی خوب برکت را در کشورهای دیگر توسعه و تعمیم دهیم و بتوانیم پیام این تفاهم‌نامه را با همبستگی و همکاری مشترک به سایر کشورها انتقال دهیم.

آیهان در پایان اشاره کرد: این تفاهم‌نامه پس از یکسال بررسی‌های کارشناسی و برگزاری نشست و جلسات تخصصی منعقد شد.

کد خبر 6462

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =