بررسی پیشرفت پروژه 1120 واحدی مسکن برکت در خراسان شمالی

در جلسه‌ جلسه شورای مسکن خراسان شمالی با حضور مدیرکل ستاد اجرایی و معاون استاندار اهدف بررسی پروژه ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنوردبررسی شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمام حضرت امام(ره) خراسان شمالی در جلسه‌ جلسه شورای مسکن خراسان شمالی با حضور مدیرکل ستاد اجرایی و معاون استاندار اهدف بررسی پروژه ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنوردبررسی شد.

محمد نبی شکیبایی در این زمینه اظهار داشت: شورای مسکن استان با دستور کار بررسی و رفع مسائل و مشکلات و تسریع در اجرای پروژه برکت بجنورد به ریاست معاون عمرانی استاندار و دبیری اداره کل راه و شهرسازی استان و با حضور دکتر اسماعیلی، مدیرعامل شرکت توسعه گران عمران ستاد، نماینده شرکت آرشام به عنوان پیمانکار و دیگر اعضای شورا در محل سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری تشکیل و آخرین وضعیت پروژه ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد مورد بررسی قرار گرفت.

وی در این جلسه با اشاره به اهمیت نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم، از سرعت بخشیدن به روند ساخت نهضت ملی مسکن پروژه ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد خبر داد و گفت: لازم است دستگاه های ذیربط و خدمات رسان در تکمیل این فرایند با روحیه ای جهادی نهایت همکاری را با دبیرخانه داشته باشند.

گفتنی است ؛ در این جلسه ابعاد مختلف کاری پروژه ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد در قالب طرح نهضت ملی مسکن بررسی و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

کد خبر 6500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =