آغاز رویداد "طلوع پیشرفت" در مازندران با همکاری نهاد های اجتماعی و شبکه کنشگران مردمی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران، به منظور اجرای طرح "طلوع پیشرفت" در استان مازندران، جلسه ای با حضور دکتر محمد علیان مدیر مرکز نقشه های پیشرفت ستاد پیشرفت جامع منطقه ای ، محمد آهنگران معاونت اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران و نمایندگان دستگاه‌های مربوطه در محل ستاد اجرایی برگزار شد.

هدف اصلی این طرح در گام اول، شناسایی و ارزیابی شبکه‌های کنشگران مردمی در قالب رویدادهای رقابتی و پیشرفت منطقه‌ای عنوان شده است. این شناسایی و در نهایت ایجاد ارتباط و همکاری با افراد این شبکه‌ها باعث می‌شود تا اجرای برنامه‌ها در سراسر استان سرعت بیشتری به خود بگیرد. در این جلسه، نمایندگان محترمی از کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان تبلیغات اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی، پارک علم و فناوری، اداره کل ورزش و جوانان، سازمان بسیج سازندگی، معاونت تبلیغ حوزه علمیه، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، بسیج دانشجویی، بسیج دانش‌آموزی و بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی حضور داشتند.

در ابتدای جلسه، پس از تلاوتی چند از کلام الله مجید و ذکر مصیبت‌ ایام شهادت حضرت سید و سالار شهیدان، دکتر محمد علیان به ارائه توضیحاتی در خصوص چگونگی اجرای طرح طلوع پیشرفت در استان مازندران پرداختند و اظهار داشتند: گروه‌های مردمی با تمرکز بر نقاط جغرافیایی مشخص می‌توانند نقشه‌ی پیشرفت جامع نقاط هدف خود را طراحی کنند تا در مسیر پیشرفت و عدالت با استفاده از ظرفیت‌های منطقه، قدم بردارند.

وی هدف از رویداد "طلوع پیشرفت" را شناخت شاخص‌های استان‌ برای توزیع عادلانه منابع دانست و عنوان کرد: مخاطب این رویداد کنشگران مردمی دغدغه‌مند در حوزه پیشرفت اعم از گروه‌های جهادی، تشکل‌های دانشجویی و موسسات مردم‌پایه هستند که می‌توانند به صورت گروهی در این رویداد شرکت کرده و ضمن آشنایی با الگوهای پیشرفت و رقابت با سایر گروه‌ها، از فرصت تعامل و همکاری با ستاد پیشرفت جامع منطقه‌ای برای تحقق نقشه‌های پیشرفت نیز بهره‌مند گردند.

کد خبر 6503

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =