دومین مرکز درمانی شهدای ۱۵ خرداد  به‌بهره‌برداری می‌رسد

دومین مرکز درمانی شهدای ۱۵ خرداد در محلات کم‌برخوردار تهران به بهره‌برداری می‌رسد.

یاسر اشراقی معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد با اعلام این خبر افزود: دومین مرکز درمانی شهدای ۱۵ خرداد به همت بنیاد ۱۵ خرداد و قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خانه احسان محله مطهری در منطقه ۱۵ تهران که جزو محلات کم‌برخوردار طرح ۲٠۲٠ به‌شمار می‌رود، به بهره‌برداری می‌رسد.

اشراقی خاطرنشان کرد: این مرکز درمانی شامل بخش‌های مختلف تخصصی از جمله پایگاه سلامت، پزشک عمومی و متخصص، دندانپزشکی، مامایی، تزریقات و سایر بخش‌ها می‌شود.
دومین مرکز درمانی شهدای ۱۵ خرداد  به‌بهره‌برداری می‌رسد    دومین مرکز درمانی شهدای ۱۵ خرداد  به‌بهره‌برداری می‌رسد

معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد درباره نحوه خدمت‌رسانی در مرکز درمانی شهدای ۱۵ خرداد تصریح کرد: ویزیت افراد نیازمند و کمتربرخورداری که از طرف مسئول خانه احسان محله به این مرکز معرفی می‌شوند کاملا رایگان است.

یاسر اشراقی درباره اعتبار راه‌اندازی این مرکز درمانی نیز توضیح داد: ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای بازسازی و تجهیز درمانگاه شهدای ۱۵ خرداد در محله مطهری از سوی بنیاد ۱۵ خرداد اعتبار صرف شده است.
دومین مرکز درمانی شهدای ۱۵ خرداد  به‌بهره‌برداری می‌رسد

معاون اجتماعی  بنیاد ۱۵خرداد در پایان یادآور شد: بنیاد ۱۵ خرداد پیش از این بیش از ۱۰۰۰ خانه بهداشت را در سراسر کشور احداث کرده است و علاوه بر آن اولین مرکز شهدای ۱۵ خرداد در پروژه تحول و توانمندسازی سازی محلات را با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در محله اتابک تهران راه‌اندازی و تقدیم به مردم محروم این محله کرده است .

کد خبر 6532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =