ارائه خدمات درمانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مناطق محروم دلفان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان گفت: یکی از برنامه‌های بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تحت عنوان «برکت‌تل»، ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به مناطق محرومی همچون روستای «وروشت» از توابع ایتیوند شهرستان دلفان است.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان، مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی لرستان، امروز، ۱۷ مرداد ماه با اشاره به حضور کاروان سلامت ستاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در این شهرستان، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تحت عنوان «برکت‌تل»، ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی در مناطق کمتر برخوردار کشور است.

وی خاطرنشان کرد: بنابر برنامه‌ریزی صورت گرفته و در راستای کنگره ملی ۶۵۵۴ شهید لرستان، با همراهی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی، کمیته امداد، جامعه پزشکان شهرستان و قرارگاه جهادی امام رضا(ع) وابسته به ستاد اجرایی، در یک اردوی یک هفته‌ای خدمات پزشکی و دندان پزشکی در روستای «وروشت» از توابع ایتیوند شهرستان دلفان ارائه می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان با اشاره به فعالیت روزانه ۱۵ پزشک و دنداپزشک در این اردوی جهادی، بیان داشت: روزانه پزشکانی از حوزه‌های مختلف بینایی سنجی، شنوایی سنجی، مامایی، چشم پزشکی و دندان پزشکی، خدمات جامعی را به متقاضیان ارائه می‌دهند.

طائف بیان داشت: همچنین با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته خدمات دارویی رایگان را به جامعه هدف خواهیم داشت، از طرفی در بخش آزمایشگاه نیز در صورت نیاز نمونه‌ها به شهرستان جهت بررسی ارسال می‌شوند.

کد خبر 6543

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =