حمایت بنیاد برکت از زنان کارآفرین بندرعباس

معاون اجتماعی ستاد اجرایی هرمزگان گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی درجهت اشتغال و حمایت از زنان کارآفرین بندرعباس از راه اندازی کسب کار در مجتمع نیلی بندرعباس حمایت کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از هرمزگان، سجاد امیریان زاده معاون اجتماعی ستاد اجرایی استان ضمن بازدید از نمایشگاه زنان کارآفرین بندرعباس اظهار داشت: بنیاد برکت در جهت اشتغال آفرینی زنان سرپرست خانوار جزو نهادهای پیشرو و فعال است.
امیریان زاده عنوان کرد: تلاش برای کسب درآمد پایدار توسط بانوان محترمی که عزتمندانه درآمد زندگی خود و خانواده خود را تأمین میکنند از وظایف بنیاد برکت ستاد اجرایی بوده و با شبکه ۳۰ نفری از تسهیلگران خود در استان تمام تلاشش را در این عرصه به کار می بندد.
دبیر شورای اجتماعی ستاد اجرایی افزود: در راستای افزایش اشتغال اجتماع محور با همکاری شبکه کارآفرینی امید مجموعه بیش از ۴۰ مغازه در مجتمع تجاری نیلی بندرعباس برای زنان سرپرست خانوار اختصاص یافته و بنیاد برکت تا کنون بیش از ۳ میلیارد تومان تسهیلات به کارآفرینان پرداخت کرده است.
امیریان زاده گفت: بنیاد برکت در سال گذشته به بیش از ۳ هزار طرح اشتغالزایی تسهیلات کم بهره ارائه کرده است.
گفتنی است مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، رئیس شبکه کارآفرینی امید و مجری و تسهیلگران بنیاد برکت در این بازدید حضور داشتند.

حمایت بنیاد برکت از زنان کارآفرین بندرعباس

حمایت بنیاد برکت از زنان کارآفرین بندرعباس

کد خبر 6576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =