ستاد اجرایی پیش رو در خدمت رسانی به محرومین هرمزگان

منوچهر دانشمند در دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان از آخرین وضعیت اقدامات در جهت محرومیت زدایی توسط ستاد اجرایی گزارش داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از هرمزگان، منوچهر دانشمند مدیرکل ستاد اجرایی هرمزگان در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس اظهار داشت: ستاد اجرایی با همراهی مجموعه های وابسته از جمله بنیاد برکت، بنیاد احسان و بنیاد 15 خرداد خدمات خوبی را به مردم محروم در مناطق کمتر توسعه استان ارائه می کنند.

دانشمند اظهار داشت: حمایت از تکمیل پروژه های عمرانی در جزیره هرمز و بشاگرد، ساخت مدارس، اشتغال زایی در استان هرمزگان، حمایت از درمان نیازمندان و برگزاری پویش های مختلف معیشتی و حمایتی تنها بخشی از فعالیت های این مجموعه می باشد.

حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خدمت رسانی به محرومین پیشرو بوده و باید با همین سرعت به مسیر خود ادامه دهد.

گفتنی است سجاد امیریان زاده معاون اجتماعی ستاد هرمزگان نیز در این جلسه حضور داشته و گزارشی از اقدامات این معاونت ارائه داد.

کد خبر 6624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =