اعزام ۶۰۰ زائر سفیر و محلات خانه های احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به مراسم اربعین حسینی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از اعزام بیش از ۶۰۰ زائر اولی و افراد محلات کم برخوردار به عتبات عالیات خبر داد.

سید مجتبی موسوی اظهارکرد: بیش از ۶۰۰ زائر از استان خراسان جنوبی در دو قالب پویش سفیر احسان و خانه های احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به عتبات عالیات اعزام شدند.

وی بیان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری یکی از مصادیق قوت، را که امروز جهان اسلام مشاهده می کند، بحث راهپیمایی اربعین حسینی است که قوت اسلام، قوت حقیقت و جبهه مقاومت اسلامی است.

وی بیان کرد: در همین راستا زایر های اربعین حسینی از سه طریق خانه ‌های احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، کمیته امداد و ... به صورت رایگان و به مدت ۷ روز به عراق سفر می‌کنند.

موسوی گفت : با اجرای طرح سفیران احسان برای دومین بار در استان به ۲۷۴ زائر اولی مناطق محروم و محلات حاشیه کمک هزینه اعزام به عتبات عالیات اعطا می شود.

وی عنوان کرد: تعداد ۴۰۰نفر از افراد محلات کم برخوردار و خانه های احسان ستاد اجرایی فرمان امام راهی کربلای معلی شدند تا در ایام اربعین حسینی پابوس حرم شش گوشه امام حسین(ع) باشند.

به گفته مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خراسان جنوبی در قالب برنامه سفیر احسان حدود ۳ میلیارد ریال کمک هزینه برای زائران اولی پرداخت می شود.

موسوی عنوان کرد: خانه های احسان در ....محله از محلات حاشیه نشین و کم برخوردار استان در قرارگاه تحول و توانمندسازی مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

وی ادامه داد: با دسته بندی صورت گرفته برای ارائه خدمات بهتر پس از پهنه بندی محلات هر پهنه دارای کوچه های مختلف بوده و هر کوچه یک شهردار دارد که وظیفه آن احصا مشکلات محله اعم از اجتماعی، فرهنگی و زیرساختی بوده و با حمایت همه مجموعه ها در جهت رفع آن نیز تلاش می کنند.

شایان ذکر است در سال گذشته بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و قرارگاه محلات کم برخوردار بیش از ۴۰۰زایر اولی به کربلای معلی اعزام نموده است.

اعزام ۶۰۰ زائر سفیر و محلات خانه های احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به مراسم اربعین حسینی

اعزام ۶۰۰ زائر سفیر و محلات خانه های احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به مراسم اربعین حسینی

کد خبر 6671

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =