ستاد اجرایی در اربعین به معنای واقعی نقش آفرینی می‌کند 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در اربعین به معنای واقعی نقش آفرینی می‌کند و حرکت‌های جهادی این مجموعه قابل تشکر و قدردانی است. 

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، «الله‌نور کریمی‌تبار» در حین بازدید از قرارگاه خدمات رسانی اربعین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، مستقر در مهران، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در راستای ارائه خدمت و رفع موانع سر راه اربعین مرز مهران جهادی و به صورت جدی پای کار است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام خدمت بسیار ارزشمندی را انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: ثواب خدمت به زائر امام حسین(ع) کمتر از خود زیارت نیست و این مهم سعادت می‌خواهد. 

امام جمعه ایلام، با بیان اینکه پا به کار بودن مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام در اربعین بسیار قابل تقدیر است افزود: مجموعه ستاد اجرایی در اربعین به معنای واقعی نقش افرینی میکند و حرکت‌های جهادی این مجموعه قابل تشکر و قدردانی است. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ادامه داد:حمایت از فقرا و درراه ماندگان اربعین که توسط ستاد اجرایی انجام میشود کار بسیار ارزشمندی و خدا پسندی است.

کریمی‌تبار با اشاره به اینکه حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ستاد اجرایی فرمان امام در اربعین بی‌نظیر است و همچنین توزیع آب معدنی‌های 200 سی سی توسط بنیاد احسان این مجموعه ابتکاری متفکرانه و ارزشمند است، گفت: متناسب با توان انجام کار باید از موکب ها حمایت شود تا بتوانند به نحو مطلوب به زائران ارائه خدمت کنند. 
وی با تاکید بر اینکه حرکت اربعین جهان را به سوی عدل جهانی سوق میدهد، تصریح کرد: اربعین زمینه ساز ظهور آقا امام زمان (ع)، است که در انجام این مهم زیارت باید همراه با معرفت باشد و نتیجه زیارت اربعین باید در بطن جامعه دیده شود.

کریمی‌تبار با اشاره به اینکه اربعین موجب ایجاد یکپارچگی، وحدت، ایثار و از خود گذشتگی در بین آحاد جامعه می‌شود، افزود: توصیه می‌شود مواکب مسیر تردد زائران برگشتی اربعین تا بازگشت آخرین زائر پای کار باشند و خدمات دهی کنند.

کد خبر 6689

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =