تولید محصولات رسانه‌ای و فرهنگی در حوزه جوانی جمعیت و خانواده

تولید محصولات رسانه‌ای و فرهنگی در حوزه جوانی جمعیت و خانواده در دستور کار بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام قرار دارد.

محمدرضا دهقان، مدیر امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد با اعلام این خبر افزود: بنیاد تا به امروز محصولات رسانه‌ای و فرهنگی متعدد و متنوعی را در قالب‌های مختلف مانند فیلم کوتاه، نماهنگ، سرود و کلیپ در راستای تکالیف و مسئولیت‌های خود و با هدف تشویق به فرزندآوری، تحقق جوانی جمعیت و تکریم خانواده تولید و پخش کرده است.

مدیر امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد خاطرنشان کرد: این محصولات رسانه‌ای و فرهنگی عمدتا در تلویزیون اینترنتی ایران جوان تولید و از این تلویزیون و شبکه‌های مختلف صداوسیما پخش می‌شود.

دهقان با اشاره به رونمایی از سرود«حسین و خواهرش زینب» در ایام اربعین گفت: ساخت این سرود با هدف همکاری و هم‌افزایی با شبکه کودک سیما، در زمان برگزاری جشنواره «خواهر برادری» در دستور کار قرار گرفت و در بازه زمانی اربعین حسینی و ایام عزاداری ماه صفر از شبکه کودک و سایر شبکه‌های سازمان صداوسیما پخش می‌شود. وی در تشریح اقدامات بنیاد ۱۵ خرداد در تولید محصولات رسانه‌ای و فرهنگی در حوزه جوانی جمعیت گفت: تاکنون بیش از ۱۰ فیلم کوتاه با محوریت موضوعی جوانی جمعیت، خانواده و فرزندآوری تولید و برای پخش در اختیار شبکه‌های مختلف سیما قرار گرفته است.

مدیر امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد ادامه داد: همچنین با هدف ارزش‌آفرینی فرزندآوری و تکریم خانواده، در روند ساخت سریال‌های تلویزیونی و ویژه‌برنامه‌های نوروزی شبکه‌های صداوسیما مشارکت صورت گرفته است. دهقان افزود: در همین راستا، نماهنگ‌ها و کلیپ‌های مختلفی نیز با عناوینی همچون پسرخاله‌ها، خیرات، مادرانه، سوگند، با مرام، ضربان، شگفتانه، پدر، شب عید و لیلا تنها نیست تولید و در اختیار شبکه‌های تلویزیونی و سایر رسانه‌های جمعی کشور قرار گرفته است.

مدیر امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد در پایان تصریح کرد: بنیاد ۱۵ خرداد در دور جدید فعالیت‌هایش، با توجه به منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) عمده اقدامات و امکانات خود را بر موضوعات مهم و اساسی جوانی جمعیت، تشویق به فرزندآوری و تکریم خانواده متمرکز کرده است.

کد خبر 6706

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =