همکاری بیش از هزار گروه مردمی با ستاد اجرایی لرستان

مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) لرستان در بازدید از خبرگزاری ایرنا لرستان گفت: در حال حاضر هزار و ۲۵ گروه و فعال اجتماعی با بدنه ستاد همکاری دارند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان، مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان، سه‌شنبه، ۲۰ شهریورماه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز لرستان اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در قالب بنیاد احسان، بنیاد ۱۵ خرداد و بنیاد برکت در حوزه‌های مختلف به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

وی افزود: سال گذشته ۱۳ رزمایش توزیع مواد غذایی، البسه، نوشت افزار و بسته های حمایتی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال با هدف کمک به نیازمندان توسط بنیاد احسان در قالب گروه های مردمی برگزار شد.

همکاری بیش از هزار گروه مردمی با ستاد اجرایی لرستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) لرستان با اشاره به توزیع ۱۳۹ هزار بسته مرغ گرم بین نیازمندان طی سال گذشته یادآور شد: یک هزار و ۲۵ گروه مردمی در سامانه ثبت شده و در اقدامات حمایتی حضور فعال دارند و تقویت این گروه ها در اولویت کاری برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است.

طائف ادامه داد: کمک به فرزندآوری، فرزندپروری، درمان ناباروری و کمک به درمان بیماری‌های سخت توسط بنیاد ۱۵ خرداد انجام می شود که سال گذشته سه میلیارد و ۱۸۰ هزار تومان کمک به مردم نیازمند انجام شد، همچنین ۲۲۰ نفر از زوجین برای درمان ناباروری برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی گفت: ۶ هزار پرونده ناباروری توسط زوجین در جهاد دانشگاهی لرستان در صف انتظار است.

همکاری بیش از هزار گروه مردمی با ستاد اجرایی لرستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) لرستان با بیان اینکه مشارکت در ساخت مدارس و نوسازی نیز در حوزه بنیاد برکت است، گفت: نوسازی ۲۷۱ مدرسه در دست اقدام است که ۹۲ مورد آنها تحویل شد، ۴۰ درصد منابع مالی آنرا ستاد اجرایی تامین خواهد کرد ، همچنین در ساخت ۳۸ مرکز درمانی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی همکاری داریم.

طائف اضافه کرد: همچنین در طرح جهش تولید ۲۴۹ میلیارد ریال برای تامین ادوات کشاورزی تامین و امسال هم ۸۰۰ میلیارد دیگر تخصیص داده شد، امسال یک هزار و ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در طرح جهش تولید برای لرستان در نظر گرفته شده است. وی اظهار داشت: ۶۴ مدرسه با ۱۳۹ کلاس درس و بخشی از پروژه ۷۱۵ واحد نهضت ملی مسکن در سایت مسکن مهر آماده افتتاح است.

همکاری بیش از هزار گروه مردمی با ستاد اجرایی لرستان

کد خبر 6720

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =